• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kursa aprakstā minētā docētāja dzimuma un pasniegšanas stila ietekme uz docētāju vērtējumu vīriešu un sieviešu studentu grupā

Thumbnail
Открыть
299-13409-Inese_Vasilevska_iv05024.pdf (357.7Kb)
Автор
Vasiļevska-Nesbita, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dimdiņš, Ģirts
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv studentu dzimuma atšķirības vīriešu un sieviešu dzimuma docētāju novērtējumos. Pētījumā piedalījās 120 Latvijas Universitātes studenti- 60 sieviešu dzimuma un 60 vīriešu dzimuma. Respondentu vecums: 20-30 gadi. Tika izmantota aptauja, kas sastāvēja no trīs daļām- demogrāfiskie dati, kursa apraksta, novērtējuma anketa, kura tika izveidota, lai noteiktu, vai pastāv studentu dzimumu atšķirības vīriešu un sieviešu dzimuma docētāju novērtējumos. Rezultāti norādīja, ka studenti nenovērtē sieviešu un vīriešu dzimuma docētājus atšķirīgi. Iegūtie dati atspoguļo studentu attieksmi pret docētāju pamatojoties uz kursa aprakstu, nevis studentu attieksmi pret docētāju reālajā vidē. Atslēgas vārdi: stereotipi, dzimums
 
The target of this bachelor paper was to clarify and examine the interactions of gender, teaching style on students’ perceptions of profesors teaching. The effect of professor's gender and teaching style on students' evaluations of course syllabi. In the research participated 20-30 years old students- 60 women and 60 men. Was used questionnaire which included three parts- demographics, syllabus, inquary, which was made to determine, does professor’s gender impact students’ evaluations. Research results shows that there aren’t significant student gender differences in professors’s evaluations. Results from this study shows students’ first exposure to the syllabi and professor, not attitude to actual professors. Key words: stereotypes, gender
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9886
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV