Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorMieze, Initaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:24Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13652en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9896
dc.description.abstractPārmaiņas Latvijas ekonomikā, zinātnes un tehnikas progress veicina jaunas prasības profesionālajai izglītībai un rada nepieciešamību meklēt jaunu pieeju izglītības procesa vadīšanai un īstenošanai. Tādēļ svarīgi ir noskaidrot vadītāja darbības efektivitāti, izvērtēt vadīšanas vājās un stiprās puses un izstrādāt priekšlikumus izglītības vadības pilnveidei. Lai noskaidrotu struktūrvienības vadītāja darbību medicīnas koledžā, tika analizēta pedagoģiskā, metodiskā un vadības zinātņu literatūra un izvērtēts vadīšanas dinamiskais process. Darba 1. daļā tiek apskatīta vadīšanas procesa būtība izglītībā un analizētas vadītāja darbības konceptuālās pamatnostādnes profesionālajā izglītībā. 2. pētnieciskajā daļā tiek izvirzīts pētījuma jautājums – Kāds ir struktūrvienības vadītāja darbības izvērtējums? 3. daļā, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tiek izstrādāti priekšlikumi struktūrvienības vadītāja darbības pilnveidei. Atslēgvārdi: vadītājs, vadīšana, struktūrvienība, koledžaen_US
dc.description.abstractChanges in the economics of Latvia, as well as developments in science and technologies put forward new demands to vocational education and foster necessity to look for new approaches in managing and accomplishing the educational process. Therefore it is important to investigate the efficiency of leader’s work, to assess the strong and weak aspects of leadership, and work out propositions for perfecting leadership and guidance in education. In order to investigate into the work of a subdivision leader at a medical college, there has been analyzed pedagogical, methodological and managerial literature, and there has been assessed the dynamic process of guidance. The 1 part of the paper deals with the essence of leading process in education and analyses of leader’s work conceptual principal provisions in vocational education. The 2 part of the research brings forward the question under investigation – What is the evaluation of subdivision leader’s work? In the 3 part, on the grounds of the results of the research, there have been worked out propositions for perfecting the work of a subdivision leader. Key words: leader, leadership, subdivision, collegeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStruktūrvienības vadītāja darbība medicīnas koledžā.en_US
dc.title.alternativeOperation of a manager of structural unit in a medical college.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию