dc.contributor.advisor | Vīgante, Rasma | en_US |
dc.contributor.author | Radziņa, Kadrija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:01:26Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:01:26Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 14197 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9909 | |
dc.description.abstract | Darbā tiek akcentēta bērna valodas veicināšanas iespējas izmantojot didaktiskās rotaļas. Šos jautājumus savos darbos apskatījuši un analizējuši daudzi pedagogi un psihologi:
•bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums – S. Liepiņa, Ļ. Vigotskis, K. Dēķens;
•valodas attīstības sekmēšanas pedagoģiskie līdzekļi – R. Kaņepēja, Dz. Lieģeniece, V. Golubina, M. Montesori;
•didaktiskās rotaļas un to nozīme valodas attīstībā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem – D. Elkoņins, Ļubļinska, M. Skatkins, S. Šmakovs.
Veiktais darbs ļauj secināt, ka pārdomāti organizējot valodas attīstības nodarbības un izmantojot dažādas didaktiskās rotaļas, tiek attīstīta, bagātināta un pilnveidota valodas attīstība bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Atslēgas vārdi: valoda, saskarsme, garīgās attīstības traucējumi, didaktiskā rotaļa, vide. | en_US |
dc.description.abstract | The diploma work consists of three parts.The work emphasizes the opportunity to develop childs language with a help of didactic games. Many pedagogues and psychologist have touched upon and analyzed the points related to this theme:
•Pedagogical and Psychological Characterization of Intellektualy challenged Children – S. Liepina, L. Vigotskis, K. Dekens;
•Pedagogical Tools for Speech Development – R. Kanepeja, Dz. Liegeniece, V. Golubina, M. Montesori;
•Didactic Games and their Significance in Language Development for Intellectually Chhallenged Children – D. Elkonin, A. Lublinska, Dz. Dzintare, M. Skarhins, S. Smakovs.
From the work can be cocluded that language development for intellectually challenged children is enriched with – out and organized language development activities together with didactic role play.
Keywords: Language, Impediments to Intellectual, Didctic (Role) Play, Impediments. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Didaktisko rotaļu izmantošana valodas attīstībā pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem | en_US |
dc.title.alternative | The use of didactic games in the language development of preschool children with mental developmental disturbances | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |