• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projektu metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 6.klaše

Thumbnail
Öffnen
299-14315-Lasma_Drike_ld07032.pdf (451.8Kb)
Autor
Driķe, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba autore ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas un psiholoģijas fakultātes 3. kursa studente Lāsma Driķe. Darbā aplūkota projektu metode kā viena no kritiskās domāšanas formām, ko var pielietot, mācot sociālās zinības 6 . klasē. Sociālās zinības ir mācību priekšmets, kur jo īpaši teorija tiek saistīta ar praksi, veicinot gan problēmas izpratni un analīzi, gan arī faktu atlasi, informācijas vākšanu un apkopošanu, kā arī skolēnu sadarbību kopēja mērķa vārdā. Skolēniem trūkst iepriekš minēto dzīves prasmju un iemaņu, kas saistītas ar problēmu risināšanu. Darbā aplūkotā projektu metode ir viens no paņēmieniem, kā šīs prasmes un iemaņas attīstīt un nostiprināt. Darba sākumā ir apkopota teorētiskā informācija, balstoties uz to ir izstrādāta darba empīriskā daļa. Pētījuma mērķis ir izpētīt projektu metodes lomu dzīves prasmju apguvē sociālo zinību stundās. Atslēgas vārdi: projektu metode, sociālās zinības, 6.klase, dzīves prasmes, literatūras analīze, pedagoģijas eksperiments.
 
The author of work is Lāsma Driķe, a student of Latvia University, faculty of pedagogy and psychology. The work looks at the Project method as one of the critical thinking forms that can be used when social sciences of form 6 are taught. Social sciences is the school subject where theory is especially closely connected with practice, so it promotes understanding and analysis of problem, selection of facts, collecting and summarizing of information as well as cooperation of students for a common goal. The students miss life skills and practices mentioned before although they are closely connected with problem solving. Project method that is examined in the work is one of the methods how to develop and strengthen these skills. At the beginning of work is summarized theoretical information which makes the basis of following practical part. The goal of the work: to explore role of the project method in acquiring living skills during the lessons of Social sciences. Key words: project method, social sciences, Form 6, life skills, analysis of literature, pedagogical experiment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9911
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV