Sociālpedagoģiskā darbība Tukuma Speciālajā internātpamatskolā audzēkņiem labvēlīgas skolas vides pilnveidē
Автор
Akmeņkalna, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2006Metadata
Показать полную информациюАннотации
Ingas Akmeņkalnas diplomdarba tēma ir ,,Sociālpedagoģiskā darbība Tukuma Speciālajā internātpamatskolā audzēkņiem labvēlīgas skolas vides pilnveidē”. Teorētiski ir analizēta vides veidu raksturojums, mijiedarbība starp personu un vidi, labvēlīgas mācību vides nosacījumi veiksmīgai socializācijai.
Izmantojot dažādu autoru atziņas, ir veikta sociālā pedagoga darbības analīze, pilnveidojot labvēlīgu skolas vidi. Diplomdarbā ar dažādām metodēm tika pētīta Tukuma Speciālās internātpamatskolas skolas vide, ir noskaidrots audzēkņu vērtējums par skolas vidi, tās draudiem, kas traucē skolēnam skolas vidē būt vajadzīgam, respektētam, atbalstītam un drošam, kā arī izzināts un analizēts sociālpedagoģiskais darbs Tukuma Speciālajā internātpamatskolā, pilnveidojot labvēlīgu skolas vidi. Balstoties uz praktiskās darbības rezultātiem, ir izstrādāta sociālpedagoģiskā programma audzēkņu labvēlīgas skolas vides pilnveidē, veikta to aprobācija un analīze. The issue of diploma work of Inga Akmeņkalna is “ The Social pedagogical activities at Tukums Boarding Elementary School in completion of favourable environment ”. In the theoretical part of diploma work there has been analysed descriptions of different kind of environment, interaction between the person and the environment, as well conditions of favourable environment at school for successful socialization.
Using cognitions of different authors, there is a performed analysis of social pedagogue work in creating favourable environment at school.
Using different kind of methods, there is researched the environment at “ Tukums Boarding Elementary School ”, as well is found out the pupils’ evaluation of scholastic environment, threats, what disturbs pupil for being needed, respected, supported and safe, as well found out and analysed the work of social pedagogue at “ Tukums Boarding Elementary School ”, creating favourable environment at school. Basing on the practical results, there is worked out the program for social pedagogue in creating favourable environment, as well the program has been approbated and analysed.