Profesionālās ievirzes izglītības iestāžu tiesiskie pamati Latvijā.
Autor
Taala, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Upenieks, Agris
Datum
2006Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbu “Profesionālās ievirzes izglītības iestāžu tiesiskie pamati Latvijā” izstrādāja Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu maģistra studiju programmas maģistrante Aiga Taala, zinātniskais vadītājs Mg. paed., asistents A.Upenieks.
Maģistra darbu veido teorētiski un praktiski pētnieciskās daļas, kurā ir 95 lapas, 22 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi.
Maģistra darbā tiek pētīta Latvijas izglītības sistēma, profesionālās ievirzes izglītība un tās vieta izglītības sistēmā, normatīvo aktu jēdzieni, profesionālās ievirzes izglītības iestāžu darbību reglamentējošie ārējie normatīvie akti, iekšējo normatīvo aktu izstrāde un īstenošana profesionālās ievirzes izglītības iestāžu darbībā.
Maģistra darba rezultātā tika izstrādāti priekšlikumi Izglītības un zinātnes ministrijai, Kultūras ministrijai profesionālās ievirzes izglītības iestāžu darbības uzlabošanā, izvērtējot pētījumā iegūtos rezultātus. Master's degree “Legal basis for vocational trend education institutions in Latvia” worked out by Aiga Taala, student of Latvian University, Educational science master degree programme, Scientical supervisor Mg. paed., assistant A.Upenieks.
Master's degree consists of theoretical section and practical research, which have 95 pages, 22 figures, 3 tables and 3 supplements.
Master's degree research the system of Latvian education, essence of vocational trend education and it`s place in educational system, concept of law and regulations, external law and regulations of vocational trend education, development of internal law and regulations and implementation into work of vocational trend education institutions.
As a result of this master's degree, there have been developed some proposals to Ministry of Education and science, Ministry of Culture to improve vocational trend education institutions work, appraising conclusions derived from research.