• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fonemātiskās uztveres traucējumi un to koriģējoši attīstošā darbība 5 - 6 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-17697-Gintere_Inga_ig07155.PDF (653.7Kb)
Автор
Gintere, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs izstrādāts, lai gūtu priekšstatu par problēmām, kuras rodas darbā ar bērniem, kuriem ir fonemātiskās uztveres traucējumi. Darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskā daļā tiek dots ieskats pētāmās problēmas teorijā. Praktiskajā daļā pētījuma pamatā darba autore izmantoja studēto literatūru, lai atspoguļotu fonemātiskās uztveres attīstību 5 – 6 gadus veciem bērniem. Diplomdarbs uzrakstīts uz 56 lapām, satur 1 tabulu un 10 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 38 dažādi literatūras avoti. Darbā ietverti 6 pielikumi. Darba praktiskā nozīme Darbu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogi, logopēdi un pedagoģijas augstskolu studenti pieredzes un prakses pilnveidošanai darbā ar bērniem, kuriem nepieciešams uzlabot fonemātisko uztveri. Atslēgvārdi Fonemātiskā uztvere, fonemātiskās uztveres traucējums, koriģējoši attīstošā darbība, pirmsskolas vecuma bērni.
 
The work has been written to get the conception about the problems that appear working with children who have disturbances of phonematic perception. The work consists of two parts. In the theoretical part an insight in the theory of the problem is given. In the practical part the author used the studied literature to reflect the development of phonetic perception of children aged 5 – 6. The work has been written on 56 pages, 1 table, 10 contains images. 38 literature resources have been used in the process of writing the work. There are 6 appendices. The practical use of the work The work can be used by pre-school educators, speech therapists students of educational studies to improve experience and practice while working with children who need the improvement of the phonematic perception. Kew words Phonematic perception, disturbances of phonematic perception, correction and activities, pre – school childrens.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9980
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV