Edvarda de Bono radošās domāšanas metodes izmantošana uzņēmējspēju attīstīšanai sociālo zinību stundās 9.klasē
Autor
Šimens, Uldis Tomass
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Datum
2011Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Autors ir izstrādājis diplomdarbu „Edvarda de Bono radošās domāšanas metodes izmantošana uzņēmējspēju attīstīšanai sociālo zinību stundās 9. klasē”, kura mērķis - izpētīt 9. klašu skolēnu uzņēmējspēju attīstīšanas iespējas sociālo zinību stundās izmantojot Edvarda de Bono radošās domāšanas metodi. Darbā analizēta literatūra par uzņēmējspēju attīstīšanu, radošo domāšanu, E. de Bono radošās domāšanas metodi, kā arī sociālo zinību standartu un mācību paraugprogrammas satura analīze sociālajās zinībās no 5. līdz 9. klasei.
Darba praktiskajā daļā ir izstrādāti piecu stundu (atbilstoši sociālo zinību standartam) tematiskie plāni, kas vērsti uz uzņēmējspēju un radošās domāšanas attīstīšanu.
Darba apjoms 82 lpp., 5 nodaļas un 3 pielikumi. Author has developed a diploma paper “Edward de Bono's creative thinking methods for the use of developing of business skills in lessons of the social sciences studies for a ninth grade students ". The target of a diploma paper to develop business skills for 9th grade students by using Edward de Bono’s creative thinking technique. The task is to analyze a literature about development of business skills, to analyze a creative thinking, to looking for use a E. de Bono's creative thinking method, and to think how to use a studies standards of a social science, as well as usage of a good practice teaching lessons for the social sciences students for fifth to ninth grade.
In the practical part include five lessons thematic workshop (in line with social studies standards) with aim to develop how to use in practice a business skills and a creative thinking together.
Scope of a diploma paper is 82 pages, 5 chapters and 3 appendices.