Show simple item record

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorAndersone, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:36Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17902en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9990
dc.description.abstractDiplomdarbā „Skolēnu ar speciālās izglītības vajadzībām sadarbības nodrošināšana pamatskolā” veikts teorētiskais pētījums par mācību traucējumiem, garīgās attīstības traucējumiem, saskarsmes īpatnībām skolēniem ar speciālās izglītības vajadzībām, noskaidrotas sadarbības un starpniecības iespējas konfliktu risināšanā. Diplomdarba izstrādes laikā tika veikts praktiskais pētījums par sadarbības iespējām starp skolēniem ar speciālās izglītības vajadzībām un skolotājiem – skolēniem , par uzvedības taktikām konflikta situācijās. Pētījuma mērķis bija izzināt sadarbības iespējas saskarsmes problēmu risināšanā. Pētījuma tika izmantotas divas aptaujas - par uzvedības taktikām konflikta situācijās un sadarbību starp skolēniem ar speciālās izglītības vajadzībām un skolotājiem. Pētījumā piedalījās četri skolēni un deviņi skolotāji. Pētījuma rezultāts liecina, ka 50% skolēni un 78% skolotāji uzskata, ka izmanto sadarbību kā uzvedības taktiku konflikta situācijā. 25% skolēni labprāt sadarbojas ar skolotājiem, bet 75% skolēni to dara dažreiz. 78% skolotāju uzskata, ka sadarbība ar skolēniem ar speciālās izglītības vajadzībām ir laba. Diplomdarbs sastāv no ievada, trim nodaļām, nobeiguma, literatūras avotu saraksta ar 48 vienībām, 3 pielikumiem. Darba apjoms ir 68 lappuses. Atslēgvārdi: skolēni ar speciālās izglītības vajadzībām, skolotāji, sadarbība, saskarsme.en_US
dc.description.abstractIn the Diploma paper "Ensuring collaboration with students of the special education in primary school" carried out the theoretical research into learning difficulties, with mental retardation, with the peculiarities of the relationship of the students with special education, investigated the possibility of the co-operation and relationships in solving conflicts. While working on the Diploma Paper was carried out practical research on the possibilities of co-operation between students with special education and teachers - with pupils, tactics of the behavior in conflict situations. The purpose of the research was to explore opportunities for affordable co-operation in solving problems. In the study were used two surveys - a tactic behavior in situations of conflict and co-operation between students with special educational needs and teachers. The research included four students and nine teachers. The results show that 50% of students and 78% of teachers believe that the use of co-operation, as a tactic behavior in conflict situations. 25% of students happy to collaborate with teachers, but 75% of students do it sometimes. 78% of teachers believe that working with students with special education is good. The thesis consists of an introduction, three sections, conclusion, bibliography, with 48 units, 3 appendices. The amount of work is 68 pages. Keywords: students with special educational needs, teachers, cooperation and communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu ar speciālās izglītības vajadzībām sadarbības nodrošināšana pamatskolāen_US
dc.title.alternativeEnsuring cooperation of pupils with special needs in the basic schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record