Search
Now showing items 1-10 of 2627
Latviešu nacionālās identitātes vērtību - lauku un lauksaimniecības - reprezentācija laikrakstā "Latvijas Avīze" (2004-2008)
(Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir atklāt, kā laikraksts „Latvijas Avīze” reprezentē laukus un lauksaimniecību pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, vai tiem piešķir latviešu nacionālās identitātes vērtību nozīmi.
Teorija aplūko ...
Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kā cilvēki izvēlas dāvanas, kādi ir noteicošie kritēriji dāvanu izvēlē un vai ...
Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes laikā: Madara un Lāči piemērs
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes apstākļos: Madara un Lāči piemēri” mērķi ir noskaidrot, kādas vērtības ir ietvertas Madara un Lāči zīmolos un kā abi zīmoli tās pierāda savā ikdienas darbā ...
Viļa Lāča reprezentācija latviešu presē (1988 - 2004)
(Latvijas Universitāte, 2012)
Bakalaura darba mērķis ir atsegt, to kā latviešu presē laikposmā no 1988. līdz 2004. gadam tiek reprezentēts rakstnieks un politiķis Vilis Lācis.
Teorija aplūko sociālo atmiņu, reprezentāciju, ietver Viļa Lāča personības ...
Politisko skandālu rāmējums laikrakstos Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze un Latvijas Avīze (2000─2006)
(Latvijas Universitāte, 2007)
Bakalaura darbā „Politisko skandālu rāmējums laikrakstos Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze un Latvijas Avīze (2000 – 2006)” tiek aplūkoti politiskie skandāli Latvijā pirms 8. un 9. Saeimas vēlēšanām, analizēts to rāmējums trijos ...
LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...
Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā.
Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Lasīšanas galvenā motivācija mūsdienu bērniem un tās sekmēšana ar bibliotekārām un pedagoģiskām darba metodēm
(Latvijas Universitāte, 2007)
Bakalaura darbā aplūkota interaktīvās tehnoloģijas progresa pieaugošā ietekme uz bērnu lasīšanas motivāciju. Darba mērķis bija apzināt un analizēt bērnu lasīšanas procesu, noteikt bērnu lasīšanas intereses. Pētījumā ...
Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
TV seriāla "Neprāta cena" auditorija: etnometodoloģisks pētījums
(Latvijas Universitāte, 2008)
Šajā bakalaura darbā pētīta Latvijas Televīzijas 1. kanāla seriāla „Neprāta cena” auditorija, pastiprinātu uzmanību pievēršot tam, kā tā uztver un reflektē šo mediju saturu. Darba mērķis ir noskaidrot, kā auditorijas locekļi ...