Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKrūmiņa, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:39Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2031en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10017
dc.description.abstractKrūmiņa I. (2006.) Klases audzinātājs kā labvēlīga mikroklimata veidotājs. Rīga: Latvijas Universitāte – 60 lpp, 8 shēmas, 16 diagrammas, 1 tabula, 38 bibl.nos. latviešu, krievu un angļu valodā. Darbs sastāv no ievada, septiņām daļām, nobeiguma un 4 pielikumiem. Darbā risinātas aktuālas problēmas, kas saistītas ar klases mikroklimata veidošanās procesu klasē. Darba mērķis ir izzināt skolēnu labvēlīga mikroklimata veidošanas problēmas un klases audzinātāja darbības iespējas klases mikroklimata uzlabošanai. Teorētiski pētnieciskajā daļā autors analizē pedagogu un psihologu skaidrojumus par mikroklimatu, studē literatūru par mikroklimata ietekmējošiem faktoriem un klases audzinātāja darbības iespējām labvēlīga mikroklimata veidošanai. Praktiski pētnieciskajā daļā autors veica mikroklimata izpētes, kurās analizēja un salīdzināja mikroklimata uzlabošanās procesu. Tāpat izstrādāja mikroklimata uzlabošanas programmu, lai varētu to īstenot pedagoģiskajā procesā. Darba novitāte. Autore izstrādājusi programmu labvēlīga mikroklimata uzlabošanai klasē. Adresāti: klases audzināji un maģistranti.en_US
dc.description.abstractKrūmiņa. I. (2006). A class teacher as the creator of the favourable climate. Master paper. Riga: University of Latvia. 60. pp., 1 tab., 8 schemes, 16 diagrams, 38 sources in Latvian, Russian, English. The paper consists of introduction, 7 parts, conclusion and four supplements. The aim of the paper is to find out the problems connected with the creation of the favourable classroom climate and to research a class teacher’s activities in improving the classroom climate. The pedagogical characteristics of the climate, the conditions of the favourable climate formation and a class teacher’s possible activities in improving the classroom climate have been described in the theoretical part. The research of the classroom climate processes has been done in the practical part. The author has worked out the programme for creating a favourable climate. The programme will be implemented in the pedagogical process. Target group: class teachers and post graduate students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKlases audzinātājs kā klases labvēlīga mikroklimata veidotājs.en_US
dc.title.alternativeThe class teacher as the developer of a benevolent microclimate in the classsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record