Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorZaļā, Magdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39101en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14653
dc.description.abstract'Jauniem uzņēmējiem, kam trūkst kompetences biznesa uzsākšanai, un uzņēmumiem, kuriem nākas izvērtēt alternatīvas paplašināšanās metodes, risinājums var būt franšīze. Bakalaura darba mērķis ir piedāvāt priekšlikumus restorānu franšīzes uzņēmumu attīstībai Latvijā un ārpus tās. Darbā aprakstīta franšīzes attīstība, veidi; salīdzināti franšīzes restorāni Latvijā, pētīts to potenciāls ārvalstīs un ārvalstu franšīzes potenciāls Latvijā; analizētas priekšrocības; noteikti attīstības faktori; izstrādāti priekšlikumi franšīzes uzņēmumu attīstībai Latvijā. Šajā darbā izmantotas vēsturiskās, statistiskās un ekonomiskās analīzes metodes, ekspertu intervijas un anketēšana. Iegūti dati par franšīzes restorānu vērtējumu un faktoriem, kas ietekmē patērētāju izvēli. Latvijas restorāniem ir potenciāls ārvalstīs un franšīze ir piemērots modelis to attīstībai.en_US
dc.description.abstractStart-uppers lacking the expertise and companies, who assess several development alternatives may find the franchising as a solution for their business. The Bachelor Thesis aims to develop proposals on franchising development in Latvia and outside it. The Thesis describes types and development of franchising; compares franchise restaurants in Latvia; explores their potential in foreign market and foreign franchise potential in Latvia; analyzes the advantages and development factors; develops proposals on franchising development in Latvia. Historical, statistical and economic analysis methods, expert interviews and surveys are used. Data on franchise restaurant evaluation and factors influencing the customer choice is obtained. Restaurants in Latvia has a potential in foreign countries and franchising is an appropriate for their development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRestorānu franšīzes attīstība Latvijāen_US
dc.title.alternativeRestaurant Franchise Development in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record