Pierādījuma jēdziens skolas matemātikā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Maģistra darbā aplūkoti jautājumi par pierādījuma vietu, formalizācijas pakāpi un izglītojošo nozīmi skolas matemātikas kursā. Pierādījums skolas matemātikas kursā saistīts ar jautājumu par pierādījumu plašākā nozīmē matemātiskās loģikas un vēsturiskās attīstības kontekstā. Izmantojot mācību literatūrā esošos un autora izveidotos uzdevumus, ir sistematizēti pierādījuma uzdevumi un vingrinājumi, kas ilustrē skolēniem apgūstamās spriedumu veidošanas un pierādīšanas prasmes matemātikas obligātajā kursā.
Masters work dealt with issues concerning the place of proof, the degree of formalization and the educational value of school mathematics course. Proof of the school mathematics course is likked to the evidence of mathematical logic in the broader sense and the historical context of the development. Using existing educational literature and the author created tasks are systematized evidentiary challenges, ilustrating the students acquired the judgment-making and proof of school mathematics in compulsory course.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By