Sekcijas “Mārketings un loģistika” Ekonomikas un vadības fakultātē (1. februāris, 2016): Referātu tēzes
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Ūdeņraža enerģētikas mārketinga nepieciešamības attīstīšana Latvijā
Dimants, Justs (Latvijas Universitāte, 2013)Promocijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā pamatota atjaunojamo enerģiju un ūdeņraža aktualitāte enerģētikā, ūdeņraža enerģētikas ... -
Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē.
Zujevs, Armands (Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir „Latvijas uzņēmumu mārketinga aktivitātes interneta vidē.” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par interneta mārketingu, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas rezultātiem ... -
Digitālā mārketinga procesu optimizācija uzņēmumā "Fastercourse"
Veidemane, Līva (Latvijas Universitāte, 2017)Digitālais mārketings piedāvā dažādus veidus, kā veicināt uzņēmuma attīstību, palielinot klientu skaitu un peļņas apjomu. Ir svarīgi izvēlēties atbilstošus digitālā mārketinga kanālus un izmantot tos efektīvi, lai sniegtais ...