• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 120

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10. klasē 

Gžibovska, Daina (Latvijas Universitāte, 2007)
Dainas Gžibovskas diplomdarba „Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10.klasē” mērķis ir noskaidrot kritiskās domāšanas metožu izmantojuma efektivitāti vidusskolas 10.klasē, skolēniem ...
Thumbnail

Rakstīšanas prasmju attīstīšana un vērtējums vidusskolā 

Babre, Lidija (Latvijas Universitāte, 2008)
Diplomdarbs risina problēmas par rakstīšanas iemaņu attīstīšanu vidusskolas skolēniem un dažādām pieejām skolēnu rakstīto darbu vērtēšanā. Diplomdarbs sastāv no ievada, trim nodaļām, literatūras saraksta un pielikumiem. ...
Thumbnail

Leksiskās kompetences attīstīšana ar spēles palīdzību 

Jakštene, Žanna (Latvijas Universitāte, 2007)
Šī pētnieciskā darba mērķis ir izpētīt spēļu efektivitāti apgūstamo vārdu atkārtošanai un nostiprināšanai. Lai noskaidrotu vārdu spēļu izmantošanas iespējas svešvalodu mācību stundā, tika veikta šai tēmai veltītās teorētiskās ...
Thumbnail

Svešvalodu apguves veicināšana , izmantojot sociālo darba formu maiņu mācību procesā 

Helviga, Ingūna (Latvijas Universitāte, 2007)
Mūsdienās ļoti aktuālas ir kompetences - spēja darboties komandā, kooperēšanās un komunicēšanās spējas, kā arī spēja risināt konfliktus un patstāvība mācībās. Tāpēc nepietiek, ka mācību procesā tiek izmantotas tikai ...
Thumbnail

Kritiskās domāšanas pieejas loma mācīšanās procesā 

Terentjeva, Aļina (Latvijas Universitāte, 2007)
Īpaša uzmanība šajā diplomdarbā ir pievērsta kritiskai domāšanai un tās lomai angļu valodas mācīšanas procesā. Pētījumi notika Rīgas 74. vidusskola un turpinājās četrus mēnešus, no 2006. gada novembra līdz 2007. gada ...
Thumbnail

Gramatikas mācīšanas metodes vidusskolā 

Petrenko, Anna (Latvijas Universitāte, 2008)
Šis pētījums ir veltīts gramatikas mācīšanas metodēm vidusskolā. Šis diplomdarbs ietver teorētiskās un praktiskās daļas trīs nodaļās. Pirmajā un otrajā nodaļā ir apskatīta gramatikas loma valodā un pamatas metodes un ...
Thumbnail

Fantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolā 

Reutova, Arina (Latvijas Universitāte, 2009)
Diplomdarbs „Fantāzija kā žanrs literatūras stundās vidusskolā” ir veltīts masu literatūras apguves jautājumam. Darbā ir veikta Dž.R.R.Tolkina „Gredzenu Pavēlnieks” un M.Uspenska „Tur, kur mēs neesam” romānu salīdzinošā ...
Thumbnail

Frazeoloģijas mācība vidusskolā 

Vītiņa, Maira (Latvijas Universitāte, 2009)
Darba autore: Maira Vītiņa Darba tēma: Frazeoloģijas mācība vidusskolā Darba veids: diplomdarbs Studiju programma: „Vidusskolas latviešu valodas un literatūras skolotājs” Darba zinātniskā vadītāja: Dr.philol.,doc. Ilze ...
Thumbnail

Rakstīšanas procesa izmantošana angļu valodas mācīšanā 

Zdanovska, Ināra (Latvijas Universitāte, 2012)
Darbs veltīts rakstīšanas procesa izmantošanai angļu valodas mācīšanā pamatskolā. Izpētes mērķis ir izpētīt procesa rakstīšanas pieejas teorijas, procesa rakstīšanas modeļus, pielāgot piemērotāko modeli atbilstoši skolēnu ...
Thumbnail

Lasīšanas prasmju un stratēģiju attīstīšana skolēniem ar vidēja līmeņa angļu valodas zināšanām 

Romašenoka, Alla (Latvijas Universitāte, 2008)
Diplomdarba mērķis bija noteikt mācīšanas prasmju un stratēģiju apgūšanas nozīmi mācību procesa norisē un pierādīt, ka šo prasmju integrācija un trenēšana klasē ir efektīvs mācību paņēmiens. /Mācīšana vidējā līmeņa angļu ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 12

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorApkalne, Benita (1)Babre, Lidija (1)Beikmane, Dina (1)Belaševa, Svetlana (1)Bolgare, Diāna (1)Bračule, Inese (1)Bruzinska, Kristīna (1)Budo, Jekaterina (1)Bērziņa, Zane (1)Capļina, Olga (1)... View MoreSubject
Pedagoģija (120)
... View MoreDate Issued2013 (2)2012 (12)2011 (8)2010 (9)2009 (28)2008 (35)2007 (26)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV