Collections in this community

Recent Submissions

  • Psiholoģija jaunajam skolotājam 

    Svence, Guna (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmata ir domāta kā mācību līdzeklis jaunajiem skolotājiem, studentiem, kuri apgūst psiholoģiju. Pamatā grāmatas saturs tiek saistīts ar izglītības psiholoģiju kā vienu no psiholoģijas apakšnozarēm, akcentējot mācīšanās ...
  • Īsi un vienkārši mācāmies pētīt un izprast matemātiku 

    Mencis, Jānis (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Studiju materiāli vidusskolas un pamatskolas matemātikas didaktikā matemātikas skolotāju programmas studentiem veidoti, ievērojot šādus principus: • studiju saturs atbilst kursa aprakstam “Skolas matemātikas praktikums ...
  • Dabaszinātņu mācību metodika 

    Logins, Jāzeps; Birziņa, Rita; Dudareva, Inese; Kalvāne, Gunta (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to ...
  • Jēgpilns mācību process vizuālajā mākslā 

    Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, Daiga (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem, apgūstot studiju kursu “Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: Vizuālās mākslas metodika”, kā arī praktizējošiem ...
  • Izglītības pētījumu aptaujas - no izveidošanas līdz datu apstrādei 

    Geske, Andrejs; Grīnfelds, Andris (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Aptaujas ir ļoti svarīgs izglītības pētījumu instruments. Bieži vien jauniem pētniekiem ir maldīgs priekšstats, ka to izveidošana ir ātra un vienkārša. Tikai rūpīgi un precīzi izstrādātas aptaujas ir sekmīga pētījuma ...
  • Skolotāja profesionālā identitāte un pedagoģiskā meistarība 

    Miķelsone, Ilze; Odiņa, Indra (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmata “Skolotāja profesionālā identitāte un pedagoģiskā meistarība” paredzēta studentiem, absolventiem, skolotājiem, skolotāju skolotājiem, tālākizglītotājiem, izglītības darbiniekiem un citiem interesentiem. Tās saturs ...
  • Skolotāja profesionālā darbība 

    Margeviča-Grinberga, Ieva; Šūmane, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmatas satura apguve palīdzēs sekmēt topošo skolotāju izpratni par izglītības zinātņu būtību, aktuālo izglītības paradigmu, par skolotāja profesionālo darbību, mācību procesa būtību, skolēna mācīšanās vadību. Studenti ...
  • Skolēna radošuma sekmēšana un vērtēšana 

    Briška, Ilze; Kalēja-Gasparoviča, Daiga (2020)
    Grāmata paredzēta studentiem, topošajiem skolotājiem. Piedāvātais materiāls potenciāli būs noderīgs ikvienā metodikas kursā pamatizglītības skolotāju programmās, lai mērķtiecīgi organizētu skolēnu radošuma un līdz ar to ...
  • Mūzika sākumizglītībā 

    Stramkale, Ligita (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Šajā grāmatā analizēts mūzikas izglītības mērķis, uzdevumi, saturs un mācību līdzekļu dažādība; apskatīti mūzikas mācīšanas un mācīšanās principi un modeļi; raksturoti mūzikas izteiksmes līdzekļi, mūzikas klausīšanās, ...
  • Mūsdienīga mācību vide skolēnu aktīvai iesaistīšanai mācību procesā 

    Margeviča-Grinberga, Ieva; Šūmane, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmatā apkopotas un analizētas jaunākās atziņas par mūsdienīgu mācību vidi un tās veidošanas iespējām skolā un klasē. Sniegts pārskats par zinātniskajā un metodiskajā literatūrā biežāk lietotajiem jēdzieniem, piemēram, ...
  • Modernās elementārās algebras un ģeometrijas elementi matemātikas skolotājiem 

    Avotiņa, Maruta (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Grāmata paredzēta studiju kursa “Modernās elementārās algebras un ģeometrijas elementi” (4 kredītpunkti) apguvei integrētās profesionālās bakalaura studiju programmas “Skolotājs” studentiem. Tajā iekļauts teorijas ...
  • Bērna radošā pašizpausme vizuālajā mākslā pirmsskolā 

    Kalēja-Gasparoviča, Daiga (LU Akadēmiskais apgāds, 2022)
    Grāmata paredzēta topošajiem skolotājiem studiju kursam Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas: vizuālās mākslas metodika un praktizējošiem pirmsskolas skolotājiem, bērnu ...
  • Kultūra mākslā un māksla kultūrā 

    Avotiņa, Austra; Bernāts, Guntars; Geikina, Silvija; Irbe, Ingrīda; Mūrnieks, Andrejs; Stikāne, Ilze (LU Akadēmiskais apgāds, 2020)
    Jaunākajā kultūras un mākslas izglītības redzējumā tiek piedāvāta starpdisciplināra kultūras satura integrācija idejiski saderīgās jomās. Elektroniskā mācību grāmata ir veidota divās daļās. I daļa veltīta kultūras ...
  • Pilsonis 31 stundā. Piesārņojums. Mācību resursi 

    Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
    1. NODARBĪBA Problēma: Mana planēta - mana atbildība? EKONOMIKA: privātīpašuma tiesības ĒTIKA: godīgums, atbildība PILSONĪBA: vides aizsardzība 2. NODARBĪBA Problēma: Videi draudzīgs bizness: mīts vai realitāte? ...
  • Pilsonis 31 stundā. Darbs. Mācību resursi 

    Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
    1. NODARBĪBA Problēma: Kā dzīvot kā Bils Geitss? EKONOMIKA: personīgais budžets, taupīšana un uzkrāšana, ieguldīšana, bizness ĒTIKA: iestādes PILSONĪBA: brīvais tirgus 2. NODARBĪBA Problēma: Kas ir labāk, vai 300 ...
  • Pilsonis 31 stundā. Patērētājsabiedrība: Mācību resursi 

    Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2020)
    1. NODARBĪBA. Problēma: Es pērku, tātad esmu? EKONOMIKA: piedāvājums un pieprasījums. ĒTIKA: indivīda pamatvajadzības. PILSONĪBA: brīvais tirgus.
  • Pilsonis 31 stundā. Nabadzība : Mācību resursi 

    Erasmus+ KA2; Helmane, Ineta; Klempere-Sipjagina, Agita (LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē, 2020)
    1. NODARBĪBA. Problēma: Kā es varu palīdzēt nabadzīgajiem? EKONOMIKA: privāts atbalsts, bezpeļņas organizācijas. ĒTIKA: draudzība, iejūtība. PILSONĪBA: sabiedriska organizācija, aktīva līdzdalība sabiedriskajā dzīvē.