Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baibaen_US
dc.contributor.authorRatniece, Andraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:46Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21246en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11118
dc.description.abstractAndras Ratnieces pētījumā tika analizētas lomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz Ļ. Vigotska, D. Dzinteres, D. Lieģenieces, S. Omārovas, G. Svences, A. Vorobjova u.c autoru atziņām, tiek analizētas teorētiskās nostādnes par saskarsmes prasmēm, kā arī saskarsmes prasmju veidošanās vecākajā pirmsskolas vecumposmā un teorētiskās nostādnes par lomu rotaļām. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizēja lomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem konkrētā kultūrvidē –pirmsskolas izglītības iestādē X. Šajā sadaļā autore analizēja pedagoģiskās novērošanas laikā iegūtos rezultātus, apkopojot tos tabulā. Izstrādātais teorētiskais un empīriskais pētījums noderēs pirmsskolas skolotājiem. Atslēgvārdi : saskarsme, saskarsmes prasmes, 5 gadīgs bērns, lomu rotaļasen_US
dc.description.abstractIn Andra Ratniece,s research, roleplaying games to of communication for the promotion of 5-year-old children in the pre-school educational institution. In the theoretical part of the research, based on the theory of L. Vigotsky, D. Dzinteres, D. Lieģeniece, S. Omārova, G. Svences, A. Vorobjovs authors' knowledge, etc., the author analyzes theoretical for communication skills, as well as communication skills in the older preschool age and the theoretical approaches for the role play. Empirical study of the author analyzed the role of games to promote interaction 5 year old children given the cultural pre-school X. In this section, the author analyzed the teacher during the observation results by aggregating them in the table. The developed theoretical and empirical study will be useful pre-school teachers. The theoretical and practical research will be useful for preschool teachers. Tags: interaction, communication skills, 5-year-old child, role-play.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē Xen_US
dc.title.alternativeRoleplaying games for the promotion of communication of 5-year-old children in the pre-school educational institution Xen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record