Lomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē X

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Andras Ratnieces pētījumā tika analizētas lomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz Ļ. Vigotska, D. Dzinteres, D. Lieģenieces, S. Omārovas, G. Svences, A. Vorobjova u.c autoru atziņām, tiek analizētas teorētiskās nostādnes par saskarsmes prasmēm, kā arī saskarsmes prasmju veidošanās vecākajā pirmsskolas vecumposmā un teorētiskās nostādnes par lomu rotaļām. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizēja lomu rotaļas saskarsmes veicināšanai 5 gadus veciem bērniem konkrētā kultūrvidē –pirmsskolas izglītības iestādē X. Šajā sadaļā autore analizēja pedagoģiskās novērošanas laikā iegūtos rezultātus, apkopojot tos tabulā. Izstrādātais teorētiskais un empīriskais pētījums noderēs pirmsskolas skolotājiem. Atslēgvārdi : saskarsme, saskarsmes prasmes, 5 gadīgs bērns, lomu rotaļas
In Andra Ratniece,s research, roleplaying games to of communication for the promotion of 5-year-old children in the pre-school educational institution. In the theoretical part of the research, based on the theory of L. Vigotsky, D. Dzinteres, D. Lieģeniece, S. Omārova, G. Svences, A. Vorobjovs authors' knowledge, etc., the author analyzes theoretical for communication skills, as well as communication skills in the older preschool age and the theoretical approaches for the role play. Empirical study of the author analyzed the role of games to promote interaction 5 year old children given the cultural pre-school X. In this section, the author analyzed the teacher during the observation results by aggregating them in the table. The developed theoretical and empirical study will be useful pre-school teachers. The theoretical and practical research will be useful for preschool teachers. Tags: interaction, communication skills, 5-year-old child, role-play.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By