Показать сокращенную информацию
Bērnu pozitīvu savstarpējo attiecību sekmēšanas iespējas dramatizācijas rotaļās
dc.contributor.advisor | Purmale, Rasma | |
dc.contributor.author | Biele, Justīne | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-12-30T02:04:59Z | |
dc.date.available | 2018-12-30T02:04:59Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 67984 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45912 | |
dc.description.abstract | Pētījuma mērķis: apkopojot zinātniskās atziņas, izpētīt 4-6 gadīgu bērnu savstarpējo sadarbību un saprašanos iesaistoties dramatizācijas rotaļās Darba saturs: 1. Sabiedrības savstarpējo attiecību vispārīgs raksturojums 2. Pirmsskolas (4-6g.) vecumsposma bērnu attīstības vispārīgs raksturojums 3. Bērnu savstarpējās attiecības 4-6 gadu vecumā 4. Bērnu savstarpējo attiecību sekmēšana caur dramatizācijas rotaļām Pētījuma metodes: Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze Darba rezultāti: Teorētiskais pētījums sniedz strukturētu pārskatu par 4-6 gadus vecu bērnu savstarpējo attiecību specifiku, un rotaļām kā metodi to veidošanā, nostiprināšanā un uzlabošanā. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot studenti, pedagogi sava mācību procesa organizēšanā, kā arī jebkurš šīs tēmas interesents. | |
dc.description.abstract | Aim of the research: By gathering scientific opinions, explore the mutual cooperation and agreement between 4-6 year old children. Content of the paper: 1. General description of social relationships 2. Description of general development of preschoolers (4-6 year olds) 3. Mutual relationships between 4-6 year old children Methods of research: The research and analysis of pedagogical, psychological literature Results of the research: The theoretical research gives a structured overview about specifics of relationships of 4-6- year- old children and playing as a method for it’s shaping, establishing and improving. Applicability of the paper: This thesis can be used by students and educators in the organization of the teaching process, as well as by anyone interested in this subject. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.subject | Bērns | |
dc.subject | Attiecības | |
dc.subject | Dramatizācija | |
dc.subject | Rotaļas | |
dc.title | Bērnu pozitīvu savstarpējo attiecību sekmēšanas iespējas dramatizācijas rotaļās | |
dc.title.alternative | Opportunities for the promotion of positive cross-relationship between children in the playing of dramatization | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.