Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorBiele, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:04:59Z
dc.date.available2018-12-30T02:04:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67984
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45912
dc.description.abstractPētījuma mērķis: apkopojot zinātniskās atziņas, izpētīt 4-6 gadīgu bērnu savstarpējo sadarbību un saprašanos iesaistoties dramatizācijas rotaļās Darba saturs: 1. Sabiedrības savstarpējo attiecību vispārīgs raksturojums 2. Pirmsskolas (4-6g.) vecumsposma bērnu attīstības vispārīgs raksturojums 3. Bērnu savstarpējās attiecības 4-6 gadu vecumā 4. Bērnu savstarpējo attiecību sekmēšana caur dramatizācijas rotaļām Pētījuma metodes: Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze Darba rezultāti: Teorētiskais pētījums sniedz strukturētu pārskatu par 4-6 gadus vecu bērnu savstarpējo attiecību specifiku, un rotaļām kā metodi to veidošanā, nostiprināšanā un uzlabošanā. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot studenti, pedagogi sava mācību procesa organizēšanā, kā arī jebkurš šīs tēmas interesents.
dc.description.abstractAim of the research: By gathering scientific opinions, explore the mutual cooperation and agreement between 4-6 year old children. Content of the paper: 1. General description of social relationships 2. Description of general development of preschoolers (4-6 year olds) 3. Mutual relationships between 4-6 year old children Methods of research: The research and analysis of pedagogical, psychological literature Results of the research: The theoretical research gives a structured overview about specifics of relationships of 4-6- year- old children and playing as a method for it’s shaping, establishing and improving. Applicability of the paper: This thesis can be used by students and educators in the organization of the teaching process, as well as by anyone interested in this subject.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectBērns
dc.subjectAttiecības
dc.subjectDramatizācija
dc.subjectRotaļas
dc.titleBērnu pozitīvu savstarpējo attiecību sekmēšanas iespējas dramatizācijas rotaļās
dc.title.alternativeOpportunities for the promotion of positive cross-relationship between children in the playing of dramatization
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record