Bērnu pozitīvu savstarpējo attiecību sekmēšanas iespējas dramatizācijas rotaļās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Pētījuma mērķis: apkopojot zinātniskās atziņas, izpētīt 4-6 gadīgu bērnu savstarpējo sadarbību un saprašanos iesaistoties dramatizācijas rotaļās Darba saturs: 1. Sabiedrības savstarpējo attiecību vispārīgs raksturojums 2. Pirmsskolas (4-6g.) vecumsposma bērnu attīstības vispārīgs raksturojums 3. Bērnu savstarpējās attiecības 4-6 gadu vecumā 4. Bērnu savstarpējo attiecību sekmēšana caur dramatizācijas rotaļām Pētījuma metodes: Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze Darba rezultāti: Teorētiskais pētījums sniedz strukturētu pārskatu par 4-6 gadus vecu bērnu savstarpējo attiecību specifiku, un rotaļām kā metodi to veidošanā, nostiprināšanā un uzlabošanā. Darba izmantojamība: Darbu var izmantot studenti, pedagogi sava mācību procesa organizēšanā, kā arī jebkurš šīs tēmas interesents.
Aim of the research: By gathering scientific opinions, explore the mutual cooperation and agreement between 4-6 year old children. Content of the paper: 1. General description of social relationships 2. Description of general development of preschoolers (4-6 year olds) 3. Mutual relationships between 4-6 year old children Methods of research: The research and analysis of pedagogical, psychological literature Results of the research: The theoretical research gives a structured overview about specifics of relationships of 4-6- year- old children and playing as a method for it’s shaping, establishing and improving. Applicability of the paper: This thesis can be used by students and educators in the organization of the teaching process, as well as by anyone interested in this subject.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By