Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā
Author
Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Maslo, Irina
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Promocijas darbs „Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā”
Anotācija
Autors: Manuels Fernandezs. Zinātniskā vadītāja: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Apjoms: 222 lpp.: ievads, 2 daļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts (227 vienības). 28 tabulas, 28 zīmējumi. 24 pielikumi.
Mērķis: atklāt mūzikas instrumentu spēles studentu integrētās biprofesionālās identitātes struktūru un tās veidošanās nosacījumus, izstrādāt ieteikumus abu identitāšu integrācijas veicināšanai studentu pedagoģiskajā darbībā. Metodes: intervēšana, novērošana un anketēšana.
Novitāte: izstrādāta biprofesionālo identitāšu tipoloģija, atklāti integrētās biprofesionālās identitātes veidošanās nosacījumi; izstrādāti ieteikumi integrācijas veicināšanai. Praktiskā nozīmība: rezultāti izmantojami mūzikas akadēmijas studentu karjeras un personības attīstīšanai un arī tam, lai organizētu uz integrētās biprofesionālās identitātes veidošanos orientētu pedagoģisko studiju praksi.
Atslēgas vārdi: biprofesionālā identitāte, mūzikas instrumentu spēles students, atskaņotājmākslinieks, pedagogs, identitātes integrācija. Theme of dissertation: Integration of performer and teacher identities through performance students’ pedagogical activity
Abstract
Author: Manuel J. Fernández González. Scientific advisor: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Scope of the Thesis: 222 p. 28 tables, 28 figures, 24 appendices, 227 sources of literature.
Goal: Discover the biprofessional identity structure of performance students and its formation process and work out recommendations for the promotion of integration of performer and teacher identities. Methods: interviews, observations and questionnaire.
Novelty: the biprofessional (performer and teacher) identity typology of performance students has been worked out. The conditions for biprofessional identity integration through students’ pedagogical activity were discovered. Practical significance: The results can be applied for performance students’ personality and career development, and for the organization of the pedagogical study practices fostering biprofessional identity integration.
Key words: biprofessional identity, performance students, performer students’ teaching, identity integration.