Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Promocijas darbs „Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā” Anotācija Autors: Manuels Fernandezs. Zinātniskā vadītāja: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Apjoms: 222 lpp.: ievads, 2 daļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts (227 vienības). 28 tabulas, 28 zīmējumi. 24 pielikumi. Mērķis: atklāt mūzikas instrumentu spēles studentu integrētās biprofesionālās identitātes struktūru un tās veidošanās nosacījumus, izstrādāt ieteikumus abu identitāšu integrācijas veicināšanai studentu pedagoģiskajā darbībā. Metodes: intervēšana, novērošana un anketēšana. Novitāte: izstrādāta biprofesionālo identitāšu tipoloģija, atklāti integrētās biprofesionālās identitātes veidošanās nosacījumi; izstrādāti ieteikumi integrācijas veicināšanai. Praktiskā nozīmība: rezultāti izmantojami mūzikas akadēmijas studentu karjeras un personības attīstīšanai un arī tam, lai organizētu uz integrētās biprofesionālās identitātes veidošanos orientētu pedagoģisko studiju praksi. Atslēgas vārdi: biprofesionālā identitāte, mūzikas instrumentu spēles students, atskaņotājmākslinieks, pedagogs, identitātes integrācija.
Theme of dissertation: Integration of performer and teacher identities through performance students’ pedagogical activity Abstract Author: Manuel J. Fernández González. Scientific advisor: Dr. habil. paed., prof. Irina Maslo. Scope of the Thesis: 222 p. 28 tables, 28 figures, 24 appendices, 227 sources of literature. Goal: Discover the biprofessional identity structure of performance students and its formation process and work out recommendations for the promotion of integration of performer and teacher identities. Methods: interviews, observations and questionnaire. Novelty: the biprofessional (performer and teacher) identity typology of performance students has been worked out. The conditions for biprofessional identity integration through students’ pedagogical activity were discovered. Practical significance: The results can be applied for performance students’ personality and career development, and for the organization of the pedagogical study practices fostering biprofessional identity integration. Key words: biprofessional identity, performance students, performer students’ teaching, identity integration.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By