Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorRūtenberga, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:20Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:20Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44715en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4959
dc.description.abstractPromocijas darba „Sintaktiskās kriteriālās pazīmes angļu un franču valodas rakstveida snieguma vērtēšanā” teorētiskajā daļā tiek analizētas dažādas pieejas valodas vienību apguves izpētē, kā arī aktualizēti galvenie principi rakstveida snieguma vērtēšanā un rezultātu pielīdzināšanā Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm. Pamatojoties uz mūsdienu deskriptīvajās gramatikās lietoto angļu un franču valodas sintaktisko struktūru kontrastīvās analīzes rezultātiem, promocijas darba empīriskajā daļā tiek veikta angļu un franču valodas apguvēju lietoto sintakstisko struktūru kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze. Iegūtie dati tiek izmantoti, lai izstrādātu katram valodas apguves līmenim (A1 – C2) atbilstošas sintaktiskās kriteriālās pazīmes angļu un franču valodā, kas garantēs testu rezultātu drošumu. Atslēgvārdi: valodas apguve, rakstveida snieguma vērtēšana, sintaktiskās struktūras, uz korpusa datiem balstīta analīze, kriteriālās pazīmes.en_US
dc.description.abstractThe theoretical part of the thesis ‘Syntactic Criterial Features in Assessing Written Performance in English and French’ contains the analysis of different approaches towards linguistic unit acquisition as well as highlights the main principles in assessing written performance in compliance with the Common European Framework. The quantitative and qualitative research of the syntactic structures produced by the English and French language learners is based upon the results of the contrastive analysis of the syntactic structures retrieved from the contemporary descriptive grammars. The obtained data are used to develop syntactic criterial features for each language proficiency level (A1 – C1) both in English and French, which will ensure the reliability of test results. Key words: language acquisition, written performance assessment, syntactic structures, data analysis based on corpus, criterial features.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectLietišķā valodniecībaen_US
dc.subjectvalodas apguve
dc.subjectrakstveida snieguma vērtēšana
dc.subjectsintaktiskās struktūras
dc.subjectApplied linguistics
dc.subjectlanguage acquisition
dc.subjectwritten performance assessment
dc.subjectsyntactic structures
dc.titleSyntactic Criterial Features in Assessing Written Performance in English and Frenchen_US
dc.title.alternativeSintaktiskās kriteriālās pazīmes rakstveida snieguma angļu un franču valodā vērtēšanāen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record