Skolotājs kā mediators

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Latvijas Universitātes Pedagoģijas un Psiholoģijas fakultātes 4.kursa studente Patmalniece L. izstrādāja bakalaura darbu pedagoģijā ar nosaukumu ” Skolotājs kā mediators”. ANOTĀCIJA. Darbs ir par mediatora funkciju izmantošanu skolotāja darbā, kā rezultātā skolotājs kļūst par mediatoru Ar teorētiskās analīzes palīdzību tiek veikts vispārīgais mediatora raksturojums un tā funkciju adaptācija Latvijas pedagoģiskajā praksē. Darbā doti un interpretēti iegūtie praktiskā pētījuma, – divu aptauju izpētes dati, kuri atspoguļoja gan skolotāju, gan skolēnu domas par pētāmo jautājumu. Diplomdarbs ietver: •apjomu(lpp.); •2. shēmas, •8. tabulas, •4.pielikumus.
The final paper ” Teacher than mediator ” has been written by Patmalniece L., 4 th year student at the Latvia University Faculty of Pedagogy and Psychology. ANNOTATION. This final paper is about mediation in teachers work. With theoretic analysis help, author was to perform general characteristic of mediator and this functions adaptation in teachers practice in Latvia. The data , who was acquired from two opinion pools ; - students and their teachers, show their minds about teachers mediator functions and the interpretation of this data you can see in this work.. The final paper involve; •......paginals •8 tables, •4 additions, •2 schemes.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By