Konstruēšanas rotaļu izmantošana divu, trīs gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt konstruēšanas rotaļu izmantošanu 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā. Pētījuma jautājums - Kā konstruēšanas rotaļas izmantojamas 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā? Kvalifikācijas darbs sastāv no piecām nodaļām: •Pirmajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanos; •Otrajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par konstruēšanas rotaļām; •Trešajā nodaļā tiek analizēta pedagoģiskā um psiholoģiskā literatūra par 2 3 gadus vecu bērnu vecumposmu īpatnībām; •Ceturtajā nodaļā tiek veikta pedagoģiskās pieredzes izpēte 2 -3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanās; •Piektajā nodaļā tiek eksperimentāli pārbaudītas konstruēšanas rotaļu izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskajām figūrām veidošanā. Atslēgas vārdi: Ģeometriskās figūras, konstruēšanas rotaļas, 2, 3 gadus veci bērni.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By