Pētniecisko projektu izmantošanas iespējas ķīmijas apguvē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Pētniecisko projektu izmantošanas iespējas ķīmijas apguvē. Jēriņa, B., zinātniskā vadītāja Dr.paed.,Mag.chem. Namsone, D. Diplomdarbs, 48 lappuses, 24 attēli, 3 tabulas, 35 literatūras avoti, 5 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir sekmēt skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanu, izmantojot ar reālo dzīvi saistītus pētnieciskos projektus. Darbā pilnveidotais pētnieciskais projekts „Vai kaulu ķirurgam nepieciešamas labas ķīmijas zināšanas?” aprobēts Vecpiebalgas vidusskolā. Darbā pierādīts, ka ir svarīgi izmantot pētnieciskos darbus, kuros ir saikne ar reālo dzīvi, lai efektīvāk attīstītu skolēnu pētnieciskās prasmes. PĒTNIECĪBĀ BALSTĪTS MĀCĪBU PROCESS, PĒTNIECISKĀ IZZIŅA, SKOLĒNU PĒTNIECISKĀS PRASMES, PĒTNIECISKAIS PROJEKTS
Possibilities of using research projects in the acquisition of chemistry. Jēriņa, B., scientific supervisor Dr.paed., Mag.chem. Namsone, D. Diploma thesis, 48 pages, 24 figures, 3 tables, 35 literature references, 5 appendixes. In Latvian. The aim of this work is to improve students’ research skills by using research projects, connected with everyday life. The presented research project “Do you need to know chemistry in order to be a good bone surgeon?” was approbated in Vecpiebalga Secondary School. It is proved in this work that it is important to use inquiry based research works with context of everyday life to improve effectively students’ research skills. INQUIRY BASED LEARNING PROCESS, RESEARCH COGNITION, STUDENTS’ RESEARCH SKILLS, RESEARCH PROJECT.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By