Reklāmas aģentūras "X" pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darbā „Reklāmas aģentūras „X” pakalpojumu kvalitāte un tās pilnveidošanas iespējas” ir pētītas problēmas, kas saistītas ar reklāmas aģentūru darbību Latvijā mūsdienu apstākļos. Darbs sastāv no ievada, trīs daļām, nobeiguma secinājumiem, priekšlikumiem un izmantoto avotu saraksta, kam seko pielikumi. Darba teorētiskajā daļā (pirmajā nodaļā) ir pētīti jautājumi reklāmas psiholoģijas jomā, to saistība ar marketingu un pircēja vajadzībām, kā arī to apmierināšanu. Šeit galvenās izmantotās pētījumu metodes ir literatūras analīze, kā arī teoriju un koncepciju kritiskā analīze. Praktiskajā jeb empīriskajā daļā ir pētītas problēmas, kas skar konkrētu reklāmas aģentūru, kura ir izraudzīta par dotā pētījuma bāzi. Darbā ir atklātas iespējas izvērtēt un arī prognozēt pircēju atbildes reakcijas uz dažādu reklāmas elementu realizāciju, kā arī skarti jautājumi par priekšnoteikumiem reklāmas aģentūras sekmīgas un efektīvas darbības nodrošināšanai, t.i., ekonomiskie, juridiskie, sociālpsiholoģiskie un citi aspekti. Šāda pieeja ļauj izsecināt jeb atklāt vēl neizmantotās pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanas iespējas reklāmas aģentūrā „X”(turpmāk Aģentūrā). Reklāmas aģentūras pakalpojuma kvalitātes iespējami objektīvai novērtēšanai kā vadošās ir izmantotas anketēšanas un aptaujas metodes, kas ietver dažādas mērķgrupas – preču pārdevējus un izplatītājus, esošos un potenciālos pircējus, un arī neitrālu mērķa auditoriju – pēc nejaušības principa atlasītus studentus. Tāpat šeit papildus izmantotas arī citas metodes, piemēram, reģistrēšana, SWOT analīze u.c. Uz iepriekš minēto pētījumu bāzes veiktās analīzes pamata tiek rasta iespēja sekmīgi realizēt reklāmas aģentūras biznesa darbības plānošanu, kas ir viens no uzņēmuma pastāvēšanas un sekmīgas darbības priekšnoteikumiem. Ietverot turpmākās aģentūras darbības plānošanā iepriekš atklātos trūkumus, nepilnības un līdz galam neizmantotās iespējas, tiek radīti pamatprincipi konkrētu rekomendāciju un priekšlikumu izstrādei minētās aģentūras turpmākajai darbībai. Darba nobeigumā uz loģisku secinājumu pamata ir izveidots priekšlikumu kopums darbības optimizācijai, ko varētu savā praksē izmantot ikviena kompānija, kuras pamatdarbība ir saistīta ar reklāmas izveidi un realizāciju. Darbs ir uzrakstīts uz 90 lapām, 23 attēli un 10 pielikumi. Darbā izmantoti vairāk ne kā 40 literatūras avoti, publikācijas presē, kā arī pieejamie interneta resursi.
Problems that are connected with the operation of advertising agencies in Latvia in up-to-date conditions are investigated in the Bachelors Work - the „Quality of Services of Advertising Agency X and Possibilities of its Improvement”. The Work consists of Introduction, three parts, the End Conclusions and a list of used sources followed by Addenda. In the theoretical part of the Work (the first chapter), issues are investigated in the psychological area of advertising, their connection with marketing and needs of customer, as well. Main investigation methods used here are the analysis of literature, as well as critical analysis of theories and conceptions. In the practical or empirical part, problems that are connected with an advertising agency that is chosen as a basis of given investigation are investigated. The possibilities to investigate and also provide reactions of answers of customers to the realization of different elements of advertising are revealed in the Work, as well as issues are touched on pre-conditions for the provision of a successful and effective operation of an advertising agency, e. g., economic, legal, sociopsychological and other aspects. Such access allows deducing or discovering possibilities of improvement of not already used quality of services at the Agency X. For the possible objective evaluation of services of advertising agency inquiry methods are used as managing that include different target groups, existing and possible customers, and also a neutral target auditorium – students selected under the accidental principle. As well, in addition, other methods are used there, for example, the registration, SWOT analysis, etc.On the basis of investigations performed earlier the possibility is found to realize successfully the planning of business operation of advertising agency that is one of preconditions of the existence and successful operation of the enterprise. Including lacks, imperfections and possibilities not used till the end in planning the further operation of the agency, basic principles are caused for the work out of concrete recommendations and proposals for a further operation of the company. At the end of Work, based on logical conclusions, the set of proposals is made for the optimization of operation that would be used in own praxes by any company, which basic operation is connected with the development and realization of advertising. More than 40 literature sources are used in the Work, mainly – books written by different authors and publications in press lately, as well as resources found in the Internet.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By