Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Maģistra darba „Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā” mērķis ir noskaidrot un izpētīt skolotāju didaktisko pieredzi, sakarā ar mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstību. Darba autore: Jolanta Čaunāne Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina Maģistra darba struktūra: Maģistra darbs sastāv no četrām daļām, ievada un nobeiguma. Pirmā daļa veltīta, skolēnu rakstītprasmes attīstībai otrā valodā sākumposmā. Otrajā daļā apskatīti skolotāju pieredzes analīzes veidi / metodes. Trešajā daļa veltīta skolotāju pedagoģiskās darbības analīzei. Ceturtā daļa ir pētījums, rezultātu apkopojums. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi. Atslēgas vārdi: rakstītprasme, sākumskola, mazākumtautību izglītības iestāde.
Teachers' Experience in the Development of Minority Students' Writing Skills in Latvian. The aim is to identify and explore the teachers' teaching experience in connection with minority student literacy development. The author of the thesis: Jolanta Čaunāne The advisor of the thesis: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina Master Thesis structure: Master's thesis consists of four parts, introductory and final. The first part is dedicated to students’ literacy development in a second language early stage. The second part deals with teachers' experience types of analysis / methods. The third part is devoted to the analysis of teachers’ performance. Fourth part is research, summary of the results. The summary of conclusions. Keywords: literacy, primary school, minority educational institution.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By