Mūzika sākumizglītībā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Co-author

Advisor

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

LU Akadēmiskais apgāds

Language

lav

Abstract

Šajā grāmatā analizēts mūzikas izglītības mērķis, uzdevumi, saturs un mācību līdzekļu dažādība; apskatīti mūzikas mācīšanas un mācīšanās principi un modeļi; raksturoti mūzikas izteiksmes līdzekļi, mūzikas klausīšanās, skaņdarba izpratnes un dziesmas mācīšanas un mācīšanās veidi; iztirzāti mūzikas klausīšanās organizēšanas posmi, mūzikas uztveres aktivizēšanas paņēmieni un vokālais darbs mūzikas stundās. Grāmatā ir iestrādāti pētījumu rezultāti, mūzikas metodiķu labās prakses materiāli, pamatojoties uz autores pārliecību un personīgo pieredzi vairāk nekā 25 gadu garumā mūzikas izglītības jomā. Metodiskais līdzeklis “Mūzika sākumizlīglītībā” būs saistošs gan studentiem, kuri apgūst mūziku bakalaura līmeņa augstākās profesionālās izglītības programmā “Sākumizglītības skolotājs”, gan jau praktizējošiem mūzikas skolotājiem un sākumizglītības skolotājiem, gan ikvienam, kuru interesē, kā plānot, vadīt, vērtēt un izvērtēt muzikālās aktivitātes, kuras lielākoties saistītas ar aktīvu mūzikas klausīšanos un dziedāšanu.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By