Empātijas attīstība metodes 3-5 gadīgu bērnu grupām

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darbs “Empātijas attīstības metodes 3 – 5 gadīgu bērnu grupām”, ir izstrādāts, lai 3 – 5 gadu veciem bērniem veicinātu empātijas prasmes, izmantojot rotaļas un pasaku lasīšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Mērķis bija noskaidrot, empātijas veicināšanas iespējas 3 – 5 gadu veciem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no 4 nodaļām – 3 teorētiskām un 1 empīriskās nodaļas. Teorētisko nodaļu apraksts - teorētiskās izpētes literatūra par 3 – 5 gadu vecu bērnu empātijas attīstību, metodēm un vecumposmu raksturojums. Empīriskā nodaļa – empātijas attīstības novērojumu strukturēta analīze. Pētījuma rezultāti pieradīja, ka izvēlētas pareizas metodes empātijas attīstībai pirmsskolā. Un to, ka mērķtiecīgas un ieinteresējošas nodarbības, veicina bērna empātijas attīstību pirmsskolā. Kvalifikācijas darba apjoms 48 lpp, 7 pielikumi, 22 literatūras avoti.
The qualification work "Empathy development methods for groups of 3-5-year-old children" has been developed to promote empathy skills in 3-5-year-old children using games and reading fairy tales in a preschool educational institution. The goal was to find out the possibilities of promoting empathy for 3- 5 year old children. The qualification work consists of 4 chapters – 3 theoretical and 1 empirical chapter. Description of theoretical chapters - literature of theoretical research on the development of empathy of 3-5-year-old children, methods and characteristics of age stages. Empirical section – structured analysis of observations of the development of empathy. The results of the study showed that the correct methods were chosen for the development of empathy in preschool. And the fact that purposeful and interesting lessons contribute to the development of a child's empathy in preschool. The volume of the qualification work is 48 pages, 7 appendices, 19 literature sources.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By