Sociālo prasmju veicināšana 3. vecumposma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Kvalifikācijas darba autore: Kristīne Sirsniņa-Legzdiņa. Kvalifikācijas darba tēma: Sociālo prasmju veicināšana 3. vecumposma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izpētīt sociālo prasmju veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības trešajā vecumposmā. Darbā ir analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā teorētiskā literatūra par sociālajām prasmēm. Noskaidrota sociālo prasmju būtība, tās ietekme uz 3. vecumposma bērnu attīstību. Analizēta literatūra par rotaļu uzmantošanu kā sociālo prasmju veicinātāju. Darbā ir veikts pētījums, lai noskaidrotu kādas izmaiņas izstrādātais rotaļu plāns rada sociālo prasmju attīstībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 41 lpp., 3 attēliem, 5 tabulām, 28 literatūras avotiem, 1 pielikuma. Atslēgvārdi: sociālās prasmes, 3. vecumposms, veicināšana, rotaļas, pirmsskola
Author of the qualification paper: Kristīne Sirsniņa- Legzdiņa. The topic of the qualification paper: promoting of social skills for children of the 3rd age stage at preschool. The purpose of the study: to investigate the possibilities of promoting social skills for children in the 3rd age stage at preschool education. The work analyzes pedagogical and psychological theoretical literature on social skills. The nature of social skills, its impact on the advancement of children of the 3rd age stage has been determined. Literature on the use of play as a promoter of social skills is analyzed. In the paper, a study has been carried out to find out what changes the developed play plan brings to the progression of social skills. The qualification paper consists of 41 pages, 3 pictures, 5 tables, 28 literature sources, 1 appendix. Keywords: social skills, 3rd age stage, promotion, play, preschool.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By