Sadarbības prasmju veicināšana 3–4 gadus veciem bērniem kustību rotaļa

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Darba autors – Jekaterīna Mihailova. Darba tēma – Sadarbības prasmju veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem kustību rotaļā. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt kustību rotaļu kā sadarbības prasmju veicināšanas metodi 3-4 gadus veciem bērniem. Pētījumā analizēta kustību rotaļu nozīme bērnu sadarbības prasmju attīstībā un to efektivitāte. Empīriskajā daļā ir veikts novērojums un anketēšana, kā arī izstrādāti bērnu sadarbības prasmju novērtēšanas kritēriji. Rezultāti parāda, ka kustību rotaļas būtiski uzlabo bērnu spēju sadarboties, risināt konfliktus un veidot pozitīvas sociālās attiecības. Pedagogu mērķtiecīga pieeja rotaļās, piemēram, "Spoguļattēls" un "Laikraksts", var veicināt uzticēšanos un partnerattiecību attīstību. Iegūtie novērojumu rezultāti uzrāda bērnu individuālo progresu un grupas kopējo saliedētību, sniedzot praktisku ieguldījumu pedagoģiskajā darbībā. Darbs sastāv no 53 lpp., tajā iekļautas 3 tabulas, 8 attēli, 33 bibliogrāfiskā satura vienības un pievienoti 12 pielikumi. Atslēgvārdi – kustību rotaļas, sadarbības prasmju attīstība, sadarbības prasmes, konfliktu risināšana, pedagoģiskās metodes.
Author – Jekaterina Mihailova. Title – Enhancing cooperation skills in 3–4-year-old children in movement game Objective – The aim of the study is to explore and analyse movement games as a method for promoting collaboration skills in 3–4-year-old children. The study examines the role and effectiveness of movement games in the development of children’s collaboration skills. The empirical part includes observations and surveys, as well as the development of evaluation criteria for children's collaboration skills. The results demonstrate that movement games significantly improve children’s ability to collaborate, resolve conflicts, and build positive social relationships. Purposeful pedagogical approaches in games such as "Mirror Image" and "Newspaper" can foster trust and the development of partnerships. The results of the observations reveal children’s individual progress and overall group cohesion, providing a practical contribution to pedagogical practice. The work consists of 53 pages, including 3 tables, 8 figures, 33 bibliographic references, and 12 appendices. Keywords – movement games, collaboration skills development, collaboration skills, conflict resolution, pedagogical methods.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By