Rīgas Centrāltirgus pieejamība ar Rīgas pilsētas sabiedrisko transportu

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Maģistra darbā apskatīta Rīgas Centrāltirgus pieejamība ar Rīgas pilsētas sabiedrisko transportu. Darbā aplūkoti pārvietošanās uzvedības ietekmes faktori un pārvietošanās uzvedības shēmas pētāmajā teritorijā. Sabiedriskā transporta lietošana ir saistīta ar staigāšanu, kādēļ svarīgi apzināt staigāšanas maršrutu ietekmējošos faktorus. Izpētes teritorijā konstatēti fiziskie, emocionālie, simboliskie un instrumentālie ietekmes faktori. Kopumā Rīgas Centrāltirgus pieejamība ar sabiedrisko transportu ir nodrošināta, bet liela daļa pārvietošanās pa pētāmo teritoriju notiek ieradumu vadīta un fiziskās vides uzstādīto iespēju robežās. Nākotnē būtu nozīmīgi uzlabot pieejamību visām iedzīvotāju grupām un sniegt izvēles iespējas pārvietošanās maršrutu izvēlē. Atslēgas vārdi: pārvietošanās uzvedība, ietekmes faktori, maršruta izvēle, sabiedriskā transporta pieturas, Rīgas Centrāltirgus
The aim of this study is to analyse the accessibility of the Riga Central Market via public transport. Travel behaviour patterns and factors influencing these were examined in the study. Use of public transport is inextricably bound to walking. It is therefore important to study the factors influencing routes taken by pedestrians. The study revealed that the determinants of public transport use fell into the following categories: physical, emotional, symbolic and instrumental factors. Given that access to the Riga Central Market is by and large available, it is the possibilities offered by the physical environment and the habits of the user public that exert the main influence on travel behaviour. Future perspectives should be directed at increasing accessibility for potential users from all walks of life and increasing the options available for travel routes. Key words: travel behaviour, route choice, public transport stops, Riga Central Market

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By