Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties SIA “GYM LV” pakalpojumus.
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju rīcību ietekmējoši faktori izvēloties SIA “Gym LV” pakalpojumus”. Darba mērķis, pamatojoties uz patērētāju rīcību teoriju, veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt iegūtos datus, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus SIA “Gym LV” pakalpojuma darbības uzlabošanai. Darba pirmajā nodaļā aprakstītas patērētāju rīcību veicinošie faktori. Otrajā nodaļā autors apraksta SIA “Gym LV” saimniecisko darbību, procesus un attīstību. Trešajā nodaļā izanalizēti gūtie rezultāti. No aprakstītās teorijas un gūtajiem rezultātiem izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Patērētājam, izvēloties sev piemērotāko sporta klubu, pievērš uzmanību trīs galvenajiem faktoriem – cena, atrašanās vieta un darba laiks. Neatkarīgi kādas ir atsauksmes internetā par pētāmo uzņēmumu, tās ietekmē vismazāk patērētāju lēmumu pieņemšana.
The topic of the bachelor thesis is "Factors influencing consumer behaviour choosing SIA "Gym LV" services ". The aim of the thesis, based on the theory of consumer behaviour, results of the conducted research, analyse the data, make conclusions and make proposals for SIA "Gym LV" to improve services. The first chapter of the thesis describes factors influencing consumer behaviour. In the second chapter author describes economic activity, processes and development of SIA "Gym LV”. The third chapter analyse the results obtained. In the end conclusions and proposals are drawn from the theory and the results. There are three main factors that consumers look for when choosing the right gym for them - price, location and working hours. Regardless of the online reviews of the company, reviews have the least influence on consumer decision-making.
The topic of the bachelor thesis is "Factors influencing consumer behaviour choosing SIA "Gym LV" services ". The aim of the thesis, based on the theory of consumer behaviour, results of the conducted research, analyse the data, make conclusions and make proposals for SIA "Gym LV" to improve services. The first chapter of the thesis describes factors influencing consumer behaviour. In the second chapter author describes economic activity, processes and development of SIA "Gym LV”. The third chapter analyse the results obtained. In the end conclusions and proposals are drawn from the theory and the results. There are three main factors that consumers look for when choosing the right gym for them - price, location and working hours. Regardless of the online reviews of the company, reviews have the least influence on consumer decision-making.