Arhitektūras un vides mijiedarbības studijas Frīdensreiha Hundertvasera arhitektūrā 7.klases vizuālās mākslas stundās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Diplomdarbā “Arhitektūras un vides mijiedarbības studijas Frīdensreiha Hundertvasera arhitektūrā 7. klases vizuālās mākslas stundās”, balstoties uz austriešu mākslinieka un arhitekta radošo mantojumu, tiek pētītas mākslas un vides savstarpējās attiecības, analizēta F. Hundertvasera arhitektūras filozofija, mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi un viņa pieeja ilgtspējīgas, dabai draudzīgas arhitektūras radīšanā. Pētījuma ietvaros izstrādāta un aprobēta pedagoģiski pamatota uzdevumu kopa vizuālās mākslas stundām 7. klasei, kas sekmē skolēnu radošo domāšanu, vizuāli telpisko iztēli un izpratni par arhitektūras ietekmi uz vidi un cilvēku. Darbā iekļauta arī skolēnu attīstības psiholoģiskā analīze un mācību metožu izvērtējums, pamatojoties uz Skola2030 kompetencēs balstītu pieeju.
The thesis "Studies of the Interaction of Architecture and Environment in the Architecture of Friedensreich Hundertwasser in 7th grade visual arts lessons", based on the creative heritage of the Austrian artist and architect, explores the relationship between art and environment, analyses Hundertwasser's architectural philosophy, means of artistic expression and his approach to creating sustainable, nature-friendly architecture. Within the framework of the research, a pedagogically sound set of tasks for visual art lessons for grade 7 has been developed and validated, which promotes students' creative thinking, visual-spatial imagination and understanding of the impact of architecture on the environment and people. The work also includes a psychological analysis of pupils' development and an evaluation of teaching methods based on the Skola2030 competency-based approach.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By