Digitālie rīki valodas sekmēšanai 4 gadus veciem bērniem pirmsskolā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Autore: Aiga Āre Darba vadītāja: Egija Laganovska. Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma mērķis: Izvērtēt digitālo rīku efektivitāti bērnu valodas sekmēšanai pedagoģiskajā procesā, strādājot ar 4 gadus veciem bērniem Pētījuma jautājums: Kā digitālie rīki sekmē 4 gadus vecu bērnu valodas attīstību pedagoģiskajā procesā? Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma daļas, secinājumiem un literatūras saraksta. Empīriskajā pētījuma ietvaros tika izmantotas divas datu vākšanas metodes: pedagogu anketēšana un bērnu novērošana. Anketēšanas rezultāti atspoguļo pedagogu viedokli un pieredzi par bērnu digitālās vides lietošanas paradumiem un novērotajām izmaiņām valodas sekmēšanā. Savukārt novērošanas laikā tika analizētas bērnu valodas aktivizēšana, izmantojot digitālo rīkus. Atslēgvārdi: Pedagoģija, 4 gadus veci bērni, bērnu valoda, digitālo rīku izmantošana pedagoģiskajā procesā
Subject of qualification work: Digital tools for language promotion for 4-year-olds in pre-school Author: Aiga Are Labor leader: Egija Laganovska Subject of the study: pedagogical process in a pre-school educational institution Objective of the study: to assess the effectiveness of digital tools to promote children's language in the pedagogical process 4-year-olds. Study question: How do digital tools contribute to the language development of 4- year- olds in the pedagogical process? The qualification work consists of an introduction, a theoretical part, a study part, conclusion and a literature list. As part of the empirical study, two methods of data collection were used: teacher survey and monitoring children. The results of the questionnaire reflect the views and experience of educators on the patterns of use of children's digital environment and observed changes in language promotion. Meanwhile, activation of children's language using digital tools was analyzed during surveillance. Keywords: pedagogy, 4-year-olds, children's language, use of digital tools in the pedagogical process

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By