Browsing by Subject "Z paaudze"
Now showing items 1-14 of 14
-
"Baby boomer" un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “”Baby boomer” un Z paaudzes raidījumu par paranormālām parādībām lietojums un apmierinājums” mērķis ir izpētīt raidījuma “Ekstrasensu cīņas” 22.sezonas saturu, kā arī uzzināt Baby boomer un Z paaudzes ... -
Darba devēja zīmola komunikācija sociālajos medijos Z paaudzes darbinieku piesaistei: Evolution Latvia, Printful un Swedbank piemērs
(Latvijas Universitāte, 2024)Maģistra darba “Darba devēja zīmola komunikācija sociālajos medijos Z paaudzes darbinieku piesaistei: Evolution Latvia, Printful un Swedbank piemērs” mērķis ir noskaidrot uzņēmumu Evolution Latvia, Printful un Swedbank ... -
Digitālo rīku un tehnoloģiju izmantošana darbā ar 6. klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)Digitālie rīki un tehnoloģijas ir neatņemamas mūsdienu izglītības procesa sastāvdaļas. Taču to izmantošana vienlaikus ir liels izaicinājums izglītības procesa dalībniekiem. Pētnieki ir norādījuši, ka ir daudz šķēršļu, ... -
“Influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram”.
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba “influenceru” satura ietekme uz Y un Z paaudzi sociālo mediju platformā “Instagram” mērķis ir, izpētīt "influenceru” veidotā satura ietekmi uz Y un Z paaudzi sociālajā medijā “Instagram”, izstrādāt ... -
Mārketinga komunikācijas saturs kā jauniešu lēmuma pieņemšanas faktors augstākās izglītības iestādes izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2020)Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga satura teorijas atziņām, universitāšu studentu uzņemšanas kampaņās izmantoto MK instrumentu kontentanalīzi, jauniešu aptaujas rezultātu analīzi un universitāšu mārketinga ... -
Mobilā sociālā tīkla "Instagram" lietošanas paradumi kā sociālā salīdzinājuma un narcisma tendenču izpausmes un veicinātāji
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba “Mobilā sociālā tīkla “Instagram” lietošanas paradumi kā sociālā salīdzinājuma un narcisma tendenču izpausmes un veicinātāji” mērķis ir noskaidrot, vai pastāv saikne starp mobilā sociālā tīkla “Instagram” ... -
Paaudzes Z darbinieku darba motivācijas faktoru novērtējums Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir “Paaudzes Z darbinieku darba motivācijas faktoru novērtējums Latvijā”. Motivācijas uzlabošana darba vidē ir ļoti svarīga, jo no tā ir atkarīga darbiniekam uzticēto pienākumu izpildes kvalitāte. Z ... -
Sociālais tīkls "TikTok" kā reklāmas platforma, tā ietekme uz Z paaudzes pirkuma veikšanas uzvedību
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Sociālais tīkls “TikTok” kā reklāmas platforma, tā ietekme uz Z paaudzes pirkuma veikšanas uzvedību.” Darba mērķis ir izpētīt vai un cik lielā mērā sociālā tīkla “TikTok” reklāmas noved Z paaudzi ... -
Studentu ārvalstu ceļošanas paradumi: Z paaudzes pieredze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Studentu ārvalstu ceļošanas paradumi: Z paaudzes pieredze” mērķis ir noskaidrot studējošo Z paaudzes jauniešu ārvalstu ceļošanas paradumus. Z paaudze ir šobrīd jaunākā paaudze, kura patstāvīgi iesaistās ... -
“TikTok” rīku un satura elementu izmantojums jauniešu politiskās iesaistīšanās un līdzdalības veicināšanā: jauniešu auditorijas un satura analīze
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir ““TikTok” rīku un satura elementu izmantojums jauniešu politiskās iesaistīšanās un līdzdalības veicināšanā: jauniešu auditorijas un satura analīze”. Darba mērķis ir izpētīt, kāds ir jauniešu auditorijas ... -
"X","Y" un "Z" paaudžu maiņas ietekmes uz "Nacionālais attīstības plāns" prioritātēm
(Latvijas Universitāte, 2019)Problēmas būtība – Izstrādātais “Nacionālais attīstības plāns 2014.-2020.gadam” galvenokārt atbilst Y paaudzes mērķiem, vērtībām un citām pazīmēm, mazāka atbilstība vērojama X un Z paaudžu mērķiem, vērtībām un citām pazīmēm. ... -
X, Y un Z paaudzes motivācijas faktori darba vidē un to ietekme uz organizācijas motivēšanas stratēģijas izveidi
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darbs " X, Y un Z paaudzes motivācijas faktori darba vidē un to ietekme uz motivēšanas stratēģijas izveidi" tika izstrādāts ar mērķi noskaidrot, vai dažādām paaudzēm ir atšķirīgi motivācijas faktori darba vidē ... -
Z paaudzes darba motivācijas noteicošie faktori un to ietekme uz uzņēmuma kopējo motivācijas sistēmu.
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba tēma ir „ Z paaudzes darba motivācijas noteicošie faktori un to ietekme uz uzņēmuma kopējo motivācijas sistēmu’’. Maģistra darba mērķis ir pamatojoties uz teorijās sniegtajām atziņām par darba motivāciju un ... -
Z-paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju
(Latvijas Universitāte, 2022)Sandra Liepa. Bakalaura darbs “Z paaudzes patērētāju uzvedība un tās ietekme uz zīmola komunikāciju.” Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Z paaudzes patērētāju uzvedību un, pamatojoties uz literatūras analīzi un autores ...