Browsing by Subject "literatūra"
Now showing items 1-20 of 72
-
1. klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas procesā latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba autore ir Edīte Zilteka. Bakalaura darba vadītaja ir Aija Kalve. Bakalaura darba temats ir 1.klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas procesā latviešu valodas stundās. ... -
4-5 GADĪGU BĒRNU EMOCIONĀLĀS ATSAUCĪBAS VEIDOŠANĀS LITERĀRO DARBU IETEKMĒ
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba autors: Elīze Eleonora Bankava. Bakalaura darba temats: „4 – 5 gadīgu bērnu emocionālās atsaucības veidošanās literāro darbu ietekmē”. Mērķis: pētīt 4 – 5 gadīgu bērnu emocionālās atsaucības veidošanos ... -
Andreja Pumpura eposa ,,Lāčplēsis” analīze vēsturiskā un sabiedriskā kontekstā 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Andreja Pumpura eposa “Lāčplēsis” analīze vēsturiskā un sabiedriskā kontekstā 9. klasē” pētīts, kā veidot literatūras mācību stundas, lai skolēniem radītu izpratni gan par eposa “Lāčplēsis” sižetu un idejām, ... -
Angļu un amerikāņu romantisma perioda dzeja Viljama Bleika un Emīlijas Dikinsones darbu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)Zinātniskajā darbā tiek analizēta amerikāņu un angļu romantisma perioda dzeja, īpašu vērību veltot Viljama Bleika un Emīlijas Dikinsones dzejai. Teorētiskā daļa sastāv no literatūras pārskata par izvēlēto tēmu. Praktiskā ... -
Aspazijas personības un dzejas iepazīšanas iespējas 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba “Aspazijas personības un dzejas iepazīšanas iespējas 7. klasē” mērķis ir izveidot tematisko plānojumu, kas veicinātu septītās klases skolēnu interesi par dzejas un rakstnieku biogrāfiju iepazīšanu un rosinātu ... -
Aspazijas simbolu drāmas “Sidraba šķidrauts” apguves iespējas 11. klasē
(Latvijas Universitāte, 2025)Darba ,,Aspazijas simbolu drāmas ,,Sidraba šķidrauts” apguves iespējas 11. klasē” mērķis ir izveidot metodiskās sistēmas variantu par to, kā 11. klasē apgūt Aspazijas simbolu drāmu „Sidraba šķidrauts”, kas rosinātu skolēnu ... -
Ba Dzjiņ (1904-2005) daiļrades iezīmes dažādos Ķīnas kultūrvēsturiskās attīstības posmos
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darbs “Ba Dzjiņ (1904-2005) daiļrades iezīmes dažādos Ķīnas kultūrvēsturiskās attīstības posmos” ir veltīts modernās Ķīnas rakstnieka Ba Dzjiņ daiļradei, tās motīviem dažādos Ķīnas kultūrvēsturiskās attīstības ... -
Bērnu emocionālās attīstības sekmēšana 1,5 līdz 3 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Cēsu filiāles Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studiju programmas "Pirmsskolas skolotājs" studente Dace Binduka. Kvalifikācijas darba nosaukums “Bērnu ... -
Brāļu draudzes sprediķi un lūgšanas
(1822)LUAB. Ms. 1061 Inv. nr. Rk4866 Brāļu draudzes sprediķi un lūgšanas. Rokraksts. Latv. val. 19.gs. sāk.; pēc 1822 (sk. 53.lpp.), ar vēlāku piezīmi 1889. gadā (sk. 138.lpp.) 143 lpp. Zilgans papīrs Iesējums: kartons, ... -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1798-03-06) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1797-11-13) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1798-11-12) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1797-05-08) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1798-01-20) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1799-11-18) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1799-03-04) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1799-01-04) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1799-11-28) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1798-12-03) -
Brief an Garlieb H. Merkel
(1798-12-20)