Browsing by Subject "mediju efekti"
Now showing items 1-3 of 3
-
Latvijas sabiedrības viedoklis par homoseksualitāti atainojošu elementu iekļaušanu uzņēmumu reklāmās kampaņu komunikācijā Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir Latvijas sabiedrības viedoklis par homoseksualitāti un homoseksualitātes atainojošu elementu iekļaušanu uzņēmumu reklāmās kampaņu komunikācijā Latvijā. Pētījuma teorētiskā daļa ... -
Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā "Mr. Robot", to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Psiholoģiskās ietekmēšanas paņēmienu izmantošana seriālā “Mr. Robot”, to ietekme uz uzvedību un uztveri dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, vai un ar kādiem paņēmieniem seriāls “Mr. Robot” ietekmē ... -
Vardarbīgs saturs seriālā "13 Reasons Why": varoņu novērtējums un auditorijas skatīšanās motivācijas
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba „Vardarbīgs saturs seriālā "13 Reasons Why": varoņu novērtējums un auditorijas skatīšanās motivācijas” mērķis ir noskaidrot seriālā attēlotos vardarbības veidus un auditorijas motivācijas skatīties seriālu ...