Now showing items 1-2 of 2

    • A/S Swedbank digitālā mārketinga stratēģija. 

      Brakše, Annija Antuanete (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma ir “A/S Swedbank digitālā mārketinga stratēģija”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par digitālā mārketinga stratēģiju un par digitālā mārketinga instrumentiem, kā arī uz klientu ...
    • Korejiešu tradicionālais apģērbs "hanboks" Džosonas dinastijā un 21.gadsimtā 

      Brakše, Annija Antuanete (Latvijas Universitāte, 2020)
      Šī bakalaura darba nosaukums ir “Korejiešu tradicionālais apģērbs “hanboks” Džosonas dinastijā un 21.gadsimtā”. Hanboks ir viens no Korejas kultūras elementiem, kas ir pastāvējis jau kopš seniem laikiem, bet mūsdienās to ...