Now showing items 1-15 of 15

    • Atmiņas objektu attēlošana programmas atkļūdošanas laikā 

      Dzene-Vanaga, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā pētīts, kā programmas atkļūdošanas laikā attēlot lietotājam atmiņas objektus grafiskā veidā. Darbs turpina citu studentu iesāktos pētījumus šajā jomā. Darbā apkopotas idejas grafiska atkļūdotāja nodrošinātajai ...
    • Augstas izšķirtspējas monitoru sienas vadības programmatūra 

      Ķeiris, Matīss (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt programmatūru augstas izšķirtspējas ekrānu un ekrānu kopumu vadībai. Sistēma tiks izstrādāta izmantojot starpplatformu lietojumprogrammu ietvaru “Qt” un tiks izmantota augstas ...
    • C# un C++ starp-valodu izsaukumi – pieejas un risinājumi 

      Olups, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2018)
      Mūsdienās savstarpējā valodu sadarbspēja ir aktuāls temats, jo netriviālas programmatūras risinājumu izstrādē visbiežāk tiek izmantota vairāk kā viena programmēšanas valoda. Tomēr sadarbspējas ieviešanai nav viennozīmīgas ...
    • Darbinieku kontroles sistēma, izmantojot biometrijas datus 

      Beizaka, Beāte (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt darbinieku kontroles sistēmu, kura izmanto biometrijas datus (sejas atpazīšanu), un ar kuras palīdzību var koordinēt un pārvaldīt firmas darbinieku darbības un to personīgos datus, ...
    • Java valodas konkurētspēja spēļu izstrādē 

      Zariņš, Francis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darbā tiek izpētītas Java valodas iespējas spēļu izstrādē un izstrādāto spēļu konkurētspēja spēļu industrijā. Galvenais darba mērķis ir apstiprināt vai apgāzt uzskatu, par to, ka Java ir slikta izvēle spēļu ...
    • Kontrolpunktu bāzēta publisko transportu uzskaites sistēma 

      Egliens, Haralds (Latvijas Universitāte, 2017)
      Kvalifikācijas darba “Kontrolpunktu bāzēta publisko transportu uzskaites sistēma” ietvaros ir izstrādāta bāzes servera servisu implementācija, kuru izmanto, lai publisko transporta klientiem piedāvātu informāciju par ...
    • “Near Field Clues”, uz Ģeolokāciju un NFC tehnoloģijām balstīta izpētes spēle 

      Verhoustinskis, Hermanis (Latvijas Universitāte, 2016)
      Hermaņa Verhoustinska kvalifikācijas darbā – “Near Field Clues”, uz Ģeolokāciju un NFC tehnoloģijām balstīta izpētes spēle – ir izstrādāta divplatformu lietotne Windows un Android lietotājiem. Lietotnes mērķis – nodrošināt ...
    • Panorāmas attēlu marķēšanas rīks 

      Jēkabsons, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darbā “Panorāmas attēlu marķēšanas rīks” izstrādāta programmatūra, kas nodrošina lietotājam iespēju apskatīt un marķēt panorāmas attēlus, izmantojot informāciju par telpu, kurā ir uzņemta panorāma. Rīks ir ...
    • POMDP failu konvertācija un apstrāde 

      Lapiņš, Oskars (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba nosaukums ir “POMDP failu konvertācija un apstrāde”. Darbā tiek aprakstīti MDP un POMDP modeļi, POMDPx un POMDP failu formāti un šo failu formātu savstarpējai konvertācija, izmantojot programmēšanas valodu C++.
    • Programmatūras izstrāde elementāro procesu noteikšanai no eksperimentāliem datiem 

      Straumanis, Edgars (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darba gaitā tika izveidota uz C++ bāzēta programmatūra, kura analizē zinātniskās iekārtas izvaddatus, iegūtus mērot cieto vielu fotoluminiscences no ātrām dzišanas kinētikām. Tiek izmantotas divas metodes datu aproksimācijai ...
    • Raspberry PI spēļu pārvaldības lietotne 

      Rava, Raimonds (Latvijas Universitāte, 2018)
      “Raspberry PI spēļu pārvaldības lietotne” ir lietotne kura piedāvā tās lietotājiem iespēju palaist spēles, apskatīt spēlētāju topus, pievienot un rediģēt spēlētājus. Lietotne arī nodrošina lietotāja datu nodošanu spēlei ...
    • Rīks C++ datņu statiskai analīzei nepārtrauktas integrācijas procesā 

      Rudzišs, Ģirts (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darbā “Rīks C++ datņu statiskai analīzei nepārtrauktas integrācijas procesā” autors veiksmīgi izveidojis programmu, kas veic kāda projekta datņu analīzi, aprēķinot to izmēru, kā arī C++ pirmkoda un galvenes ...
    • Rīks Sudoku mīklu ģenerēšanai un risināšanai 

      Skangals, Sigurds (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir aprakstīt un izstrādāt rīku Sudoku mīklu ģenerēšanai un risināšanai - programmu ar lietotāja saskarni, kas ģenerē, risina, un ļauj lietotājam risināt īstas Sudoku mīklas. Kvalifikācijas darba ...
    • Skaņas sintezatora izveides iespējas ar VST programmatūras saskarni 

      Sloģis, Dagnis (Latvijas Universitāte, 2017)
      Mūsdienās visa digitāli ierakstītā mūzika tiek apstrādāta, izmantojot datoru. Ar datoru digitāli tiek apstrādāti gan instrumentālie un vokālie ieraksti, gan radītas pavisam jaunas skaņas, kuru reproducēšana reālajā dzīvē ...
    • Skārienjūtīgu augstas izšķirtspējas monitoru sienas izstrāde 

      Lācis, Tomass (Latvijas Universitāte, 2017)
      Daudz-monitoru sienas risinājumi tiek bieži izmantoti, lai attēlotu liela apjoma informāciju, kura nav manuāli jāšķirsta. Siena uzreiz parāda vajadzīgo informāciju, ko nevar parādīt uz viena monitora bez pāršķirstīšanas, ...