Now showing items 1-20 of 3844

    • 16S rRNS gēna vairāku un divu mainīgo reģionu mikrobioma rekonstrukcijas algoritmu iegūto rezultātu salīdzināšana 

      Liepa, Edgars (Latvijas Universitāte, 2022)
      16S rRNS marķiergēna sekvencēšana ir viena no plašāk izmantotākajām un lētākajām mikrobioma taksonomiskā profila rekonstruēšanas metodēm. Taču, īso sekvencēšanas nolasījumu dēļ, visi gēna mainīgie reģioni nevar tikt nolasīti ...
    • 2. tipa diabēta pacientu un ārstu tuvināšana, lietojot Firbase datubāzi, veicinot attālinātu pārraudzību 

      Cīrulnieks, Austris (Latvijas Universitāte, 2018)
      Cukura diabēts ir viena no visizplatītākajām slimībām pasaulē, kuras apmēri strauji turpina augt. Eiropā ar diabētu slimo vairāk kā 60 miljoni cilvēku, savukārt Latvijā 2016. gadā slimnieku skaits sasniedza gandrīz 90 000 ...
    • 2D spēle žandrā "Torņu aizsardzība" 

      Dumbrauskis, Ernests (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt 2 dimensiju spēli žanrā “Torņu aizsardzība”, kuru varētu izmantot jebkurš ar mērķi atpūsties. Spēles mērķis ir aizsargāties no uzbrucējiem, kas nāk viļņos, ar torņu palīdzību, kas ...
    • 2D spēle žandrā "Torņu aizsardzība" 

      Dumbrauskis, Ernests (Latvijas Universitāte, 2022)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt 2 dimensiju spēli žanrā “Torņu aizsardzība”, kuru varētu izmantot jebkurš ar mērķi atpūsties. Spēles mērķis ir aizsargāties no uzbrucējiem, kas nāk viļņos, ar torņu palīdzību, kas ...
    • 2D spēļu dzinis balstīts uz OpenGL un kooperatīvu šķiedru izpildi 

      Vorza, Rainers (Latvijas Universitāte, 2023)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot spēļu dzini, kura skriptu izpilde ir paralēlizēta izmantojot kooperatīvu šķiedru darbību. Izmantojot dziņa redaktoru, lietotājs spējīgs izveidot spēles projektu, sastādīt spēles ...
    • 3 RTPS kritisko funkciju monitoringa nodrošināšana ar Zabbix rīkiem 

      Putrālis, Rinalds Rihards (Latvijas Universitāte, 2017)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir ātra problēmu identificēšana sistēmās, ko iespējams panākt izveidojot grafikus un paziņojumus, kas ļaus administratoram un lietotājiem pārraudzīt esošos procesus centralizēti. Darbs tiks ...
    • 3D dzinēja pielāgošana spēļu izstrādē 

      Kurzemnieks, Gatis (Latvijas Universitāte, 2009)
      Darbā autors apskata un analizē pieredzi, kas tika gūta izmantojot paša izstrādāto un bakalaura darbā aprakstīto 3D dzinēju divu spēļu izstrādes procesā. Tā rezultātā tika atklātas daudzas sākotnējā dzinēja nepilnības un ...
    • 3D dzinējs Xbox 360 platformai 

      Kurzemnieks, Gatis (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā autors skaidro vajadzību pēc 3D dzinēja un izskata ar dzinēja izstrādi saistītos jautājumus. 3D dzinējs ir universāls rīks, kas ļauj lietotājiem izmantot aparatūras iespējas ērtā veidā, lai radītu dažādas reālā laika ...
    • 3D dzinējs „Steel Engine" un datorspēle „Labyrinth" 

      Ivanovs, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2008)
      Dotā maģistra darba mērķis ir izpētīt un realizēt universāla trīs-dimensiju (3D) dzinēja Steel Engine izveidošanu, kā arī izstrādāt daudzspēlētāju tīkla Labyrinth spēli, lai demonstrētu šī dzinēja iespējas. 3D dzinējs ir ...
    • 3D galaktikas kartes vizualizēšana 

      Lazdiņš, Uldis (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darbā tiek apskatīti algoritmi liela izmēra datu kopas vizualizēšanai ar mērķi izveidot interaktīvu programmu, kas zīmē Eiropas Kosmosa aģentūras publicēto Gaia misijas Piena ceļa galaktikas karti. Publicētā datu kopa satur ...
    • 3D galda spēles izstrāde ar Unity spēļu dzinēju 

      Rasa, Krišjānis (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kvalifikācijas darbs apraksta 3D galda spēles izveidi. Spēles funkcionalitāte ietver lokālu spēli diviem spēlētājiem. Spēle ir gājienu balstīta - spēlētāji mainās ar gājieniem. Programmai ir 3D lietotāja saskarne. Spēle ...
    • 3d grafika ar paātrinātājiem un bez tiem 

      Livšics, Arsenijs (Latvijas Universitāte, 2006)
      Šajā darbā tiek izpētīti datoru 3d grafikas pamati. Gandrīz visas operācijas ar 3d grafiku mūsdienā tiek veiktas izmantojot 3d paātrinātāju, jeb ar jaudīgo grafisko karšu palīdzību. Autors dziļāk interesējās par tiem ...
    • 3D grafikas aplikāciju salīdzināšana 

      Pētersons, Jānis (Latvijas Universitāte, 2006)
      Bakalaura darbā ir veikta 3d grafikas aplikācijas salīdzināšana, kas ir panākta ar konkrētu aplikāciju izpēti. Sākumā tiek dots ieskats trīs dimensiju grafikā un tās sastopamība ikdienā. Kā arī tiek dots ieskats 3d grafikas ...
    • 3D grafikas atveidošana reālā laikā ar Vulkan API 

      Bendrups, Alfrēds (Latvijas Universitāte, 2017)
      Maģistra darba mērķis veikt pētījumu par dažādām 3D grafikas atveidošanas iespējām uz mūsdienu datoriem, fokusējoties uz Vulkan programmsaskarni (turpmāk API), apskatot tās stiprās un vājas puses kā arī atšķirības no ...
    • 3D informācijas iegūšana no dažādi fokusētiem attēliem 

      Baradaks, Jānis (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba mērķis izpētīt, atrast efektīgus paņēmienus kā iegūt 3D informāciju no dažādi fokusētiem attēliem. Darbā tiek aprakstīti un analizētas metodes un algoritmi, ar kuru palīdzību iespējams uzzināt attēla objektu ...
    • 3D interneta tirdzniecības centrs 

      Agranats, Mihails (Latvijas Universitāte, 2008)
      Šajā darbā tiek aplūkota trīsdimensionālā grafiskā lietotāja interfeisa izveides problēma un šāda interfeisa izmantošanas nianses interneta veikalā, kā arī rīku komplekss šī risinājuma realizācijai konkrētajā projektā. ...
    • 3D modelēšanas rīks 

      Valters, Otto (Latvijas Universitāte, 2012)
      Kvalifikācijas darba mērķis ir apgūt OpenGL grafikas bibliotēku, 3D datorgrafikas īpatnības un algoritmus 3D modeļu apstrādāšanai. Kā projektu, ar kuru realizēt šos mērķus autors izvēlējās uz OpenGL bāzētu 3D modelēšanas ...
    • 3D modeļa iegūšana no attēliem 

      Zērvēns, Matīss (Latvijas Universitāte, 2016)
      Šajā darbā tiek apskatīti dažādi iespējamie risinājumi, kurus varētu izmantot, lai ģenerētu koka lapas dzīslojuma trīsdimensiju modeli no lapas detalizēta attēla. Modeļa ģenerēšanas problēma tiek apskatīta, jo tā izveide ...
    • 3D Spēle un tās mājaslapa 

      Jacuks, Pāvels (Latvijas Universitāte, 2015)
      Kvalifikācijas darbu izstrādāja Pāvels Jacuks kā daļu no pirmā līmeņa profesionālās studiju programmas Programmēšana un datortīklu administrēšana. Kvalifikācijas dara vadītājs ir Artūrs Lavernovs. Kvalifikācijas darba 3D ...
    • 3D telpas modeļa veidošana no punkta mākoņiem 

      Liepiņš, Edgars (Latvijas Universitāte, 2021)
      Pasaulē, kas strauji kustās uz priekšu, 2D attēli ir pietiekami, lai dotu priekšstatu par notiekošo telpā, bet izveidojot 2D projekciju attēla formā no 3D pasaules, procesā tiek zaudēta telpiskā informācija. Savukārt, lai ...