Now showing items 1-2 of 2

    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...
    • Reklāmas ietekme uz jaunās paaudzes patērētāju uzvedību Uzbekistānā 

      Makhmadrajabov, Kamron (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt patērētāju uztveri, attieksmi un atbildi uz tiešsaistes reklāmām Uzbekistānā. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izstrādāta strukturēta anketa un ar izlases palīdzību tika apkopotas 200 respondentu ...