Now showing items 1-2 of 2

    • Pircēju rīcību ietekmējošie faktori mobilo telefonu tirgū. 

      Sipļivijs, Pāvels (Latvijas Universitāte, 2016)
      Patērētāju rīcību izprašanas ir viena no būtiskajam sastāvdaļām mārketingā. Katram uzņēmumam ražojot produktu jāpārzina patērētāja vajadzības un šīs vajadzības jāprot apmierināt. Darba mērķis ir pamatojoties uz pircēju ...
    • Zemas frekvences starojuma izplatības novērtējums 

      Kļaviņš, Ivars (Latvijas Universitāte, 2017)
      Zemas frekvences starojums – vibrācija un zemas frekvences elektromagnētiskais starojums ir plaši izplatītas problēmas mūsdienu pasaulē, it īpaši apdzīvotu vietu tuvumā, kur daudz avotu nelielos attālumos iedarbojas uz ...