Now showing items 1-3 of 3

    • SIA “Bauskas alus” novērtējums 

      Ovsjaņikova, Jevgenija (Latvijas Universitāte, 2021)
      Pētījuma ietvaros tiek apskatīta ar uzņēmuma vērtēšanu saistīta teorija, veikta uzņēmuma finanšu analīze, pētīta alus nozare Latvijā, veikta uzņēmuma konkurentu analīze, prognozēta uzņēmuma nākotnes darbība, noteikta ...
    • Sociālo mediju mārketinga attīstība Latvijā. 

      Grosbārde, Marta (Latvijas Universitāte, 2015)
      . Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo mediju mārketinga teorijas atziņām, kā arī uz sociālo mediju lietotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt sociālo mediju mārketinga izmantošanu Latvijas uzņēmumos un izstrādāt ...
    • Uzņēmuma "N" vērtības novērtēšanas pieejas 

      Novickis, Renārs (Latvijas Universitāte, 2019)
      Sabiedrībā ir cilvēki, kas vēlas novērtēt savu investīciju atdevi un drošību pirms nopirkt uzņēmumu vai investē resursus to struktūrās. Lēmumam par šo rīcības būtu jābalstās uz to ietekmējošo faktoru un analīzes rezultātiem. ...