Search
Now showing items 1-2 of 2
Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību” mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izpētīt uzvedības maiņu pret šādām izpārdošanām. Kā arī uzzināt, kādu iemeslu dēļ ...
Kognitīvā disonanse un reklāma: patērētāju uzvedības un attieksmes maiņa
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Kognitīvā disonanse un reklāma: patērētāju uzvedības un attieksmes maiņa” mērķis ir noskaidrot, kādi psiholoģiskie paņēmieni un ietekmēšanas veidi tiek izmantoti reklāmās, kas izraisa kognitīvo disonansi ...