Search
Now showing items 1-10 of 18
Personības tipu ietekme uz uzņēmējdarbības vadības lēmumu pielemšanas efektivitātes rezultātiem
(Latvijas Universitāte, 2015)
Neskaitāmi pētījumi un zinātniskās publikācijas komercdarbības vadībā, ekonomikā, socioloģijā, psiholoģijā, informācijas zinātnēs utt. runā par lēmumu pieľemšanu, lēmumu pieľemšanas rīcību, lēmumu pieľemšanas rezultātiem ...
Lēmumu pieņemšanas analīze uzņēmumu resursu plānošanas (URP) sistēmas izvēlei mazos un vidējos uzņēmumos (MVU)vāciski runājošā reģionā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Vidējie uzņēmumi ir ļoti nozīmīgi spēlētāji Vācijas tautsaimniecībā un saprot izaicinājumus globālajā tirgū. Tiem uzmanība jākoncentrē uz izaugsmes prioritātēm, sastopoties ar pieaugošu spēcīgu globālo konkurenci apkārtējā ...
Ārējās kvalitātes kontroles ietekme uz kvalitāti auditorkompānijās
(Latvijas Universitāte, 2015)
21. gadsimta sākumā sabiedrība pieredzēja tādu uzņēmumu kā „Enron”, „Parmalat” un „World.com” skandālus un lielus finansiālus zaudējumus akcionāriem, kas bija saistīti ar šiem skandāliem. Tas noveda pie starptautiskas ...
PUBLISKĀS SOCIĀLĀS PROGRAMMATŪRAS PLATFORMAS UN LIDOSTU ORGANIZĀCIJU EKONOMISKO VAJADZĪBU NODROŠINĀŠANA - SOCIĀLĀ KAPITĀLA PIEEJA
(Latvijas Universitāte, 2015)
Publiskās sociālās programmatūras platformas (PSP), piemēram, tiešsaistes sociālais tīkls Facebook
nodrošina infrastruktūru, lai organizācijas varētu iziet ārpus savām robežām un izveidot tīklošanas
attiecības ar saviem ...
Klientu attiecību vadības loma viesnīcu biznesa pārdošanas apjomos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Tirgvedība ir tik sarežģīta joma, ka Vannameikers (Wannamaker, miris 1922. gadā) teicis sekojošo: „Es zinu, ka puse no maniem reklamēšanās izdevumiem ir naudas izšķiešana, es tikai nezinu, kura puse tā ir.”1 Šķiet, ka daudz ...
Palīgpersonāla integrēšana jauno produktu attīstības procesos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Neskaitāmi pētījumi un praktiskas publikācijas biznesa administrācijā, ekonomikā, socioloģijā, psiholoģijā un informācijas zinātnēs runā par jauna produkta attīstības (jauna PA) komandas darbu no ekonomiskās un ...
Organizatorisko vērtību ietekme uz produktu inovācijām ražošanas uzņēmumos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Promocijas darba mērķis ir izpētīt organizācijas vērtību ietekmi uz produktu inovācijām ražošanas uzņēmumos, pamatojoties uz fundamentālo literatūru, iepriekšējo pētījumu analītisko izpēti un divu pētījumu empīriskajiem ...
Korporatīvā pārvaldība Eiropas (Alpu) kalnu tūrisma klubos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Korporatīvā pārvaldība nonāca interešu lokā, jo sabruka daudzas pasaules korporācijas. Tiek
apšaubīta labas pārvaldības ideja. Aģentūru teorija uzsver, ka akcionārs un aģents maksimāli
palielina lietderību. Līdz ar to, ...
Darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību
(Latvijas Universitāte, 2015)
Galvenais promocijas darba pētījuma priekšmets ir darbinieku apmierinātība un tās ietekme uz uzņēmuma vērtību. Darba apstākļu un nosacījumu un to ietekmes uz darbinieku apmierinātību un uzņēmuma vērtību pētīšana ir galvenā ...
Motivācija Vācijas viesnīcu nozarē ar emocionāli intelektuālas vadības palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pēdējos desmit gadus autore ir pētījusi viesnīcu nozari, vienmēr pievēršoties nemēramajiem ‘soft’ faktoriem. Pēc bakalaura darba un divu maģistra darbu aizstāvēšanas, autore vēl aizvien nevarēja atrast racionālu izskaidrojumu, ...