• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere 

Kalve, Anita (Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas reakcija’’’’. Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no mārketinga perspektīvas, ...
Thumbnail

Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere 

Kalve, Anita (Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas reakcija’’’’. Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no mārketinga perspektīvas, ...
Thumbnail

Tele2 reklāmas kampaņas "Meteorīts" izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere 

Kalve, Anita (Latvijas Universitāte, 2010)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Tele2 reklāmas kampaņas ‘’Meteorīts’’ izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas reakcija’’’’. Darba teorētiskajā daļā apkopota informācija par komunikācijas procesu no mārketinga perspektīvas, ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Kalve, Anita (3)
Subject
Komunikācijas zinātne (3)
... View MoreDate Issued2010 (3)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV