Search
Now showing items 1-2 of 2
Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Zīmolu “MAD house sushi” un “Sushibars.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos tīklos “Instagram” un “Facebook”” mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmumi komunicē ar klientiem sociālajos tīklos “Instagram” ...
Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Faktori patērētājam izvēloties mazumtirdzniecības veikalu: Top! un Mego piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, pēc kādiem faktoriem patērētājs izvēlas konkrēto veikalu tīklu un kā patērētājs šobrīd ...