Search
Now showing items 1-5 of 5
Kooperatīvās mācīšanās paņēmieni pāru darbam skolēnu mijdarbības sekmēšanai angļu valodas stundās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mūsdienās angļu valodas skolotāji pamatskolā Latvijā ir norūpējušies par to, kā interaktīvā veidā attīstīt skolēnu valodas prasmes: klausīšanos, runāšanu, lasīšanu, rakstīšanu, bet tas arī rada bažas skolotāju vidū, ka šīs ...
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ...
Rīta rosme kā intelektuālās darbības veicinātājs sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Rīta rosme kā intelektuālās darbības veicinātājs sākumskolā” mērķis ir noskaidrot rīta rosmes kā intelektuālās attīstības veicinātāja pozitīvos faktorus un izstrādāt rīta rosmes kompleksus dažādām vidēm. Darba ...
Leksiski gramatisko traucējumu korekcija 9 līdz 11 gadus veciem skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba temats ir “Leksiski gramatiskie traucējumu bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību vecumā no 9 līdz11 gadiem. ” Diplomdarba mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pierādīt leksiski gramatisko ...
Skolotāja darbība mācīšanās motivācijas sekmēšanā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījumā analizēta skolotāju darbība, kas sekmē mācīšanās motivāciju sākumskolas skolēniem. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kāda skolotāja darbība var sekmēt mācīšanās motivāciju sākumskolas skolēniem. Pētījuma gaitā veikta ...